Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(10)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(7)
+
-
Master thesis
(3)
+
-
Programme
Cultural Anthropology and Development Sociology (BSc)
(1)
+
-
Education and Child Studies (MSc)
(3)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(6)
+
-
Issued
2016
(1)
+
-
2019
(1)
+
-
2020
(2)
+
-
2021
(6)
+
-
Language
nl
(7)
+
-
en
(3)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
= Leijenhorst, L. van
(-)
= Koornneef, A.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 10 of 10)
show grid
show list
save search
Zoelen, Renate van
2021
BeeLine Reader: hoe kleuriger, hoe beter? Het effect van lay-out en kleur op het leesproces van beginnende lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Elseman, Sofie
2021
Het effect van BeeLine Reader op leessnelheid en tekstbegrip bij informatieve en narratieve teksten
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Keizer, Naomi de
2021
Leessnelheid, leesbegrip en leesbeleving bij kinderen in groep 4: Een onderzoek naar het effect van BeeLine Reader op leessnelheid, leesbegrip en leesbeleving bij kinderen in groep 4
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Mackenzie, Laurine
2021
De invloed van tekstopmaak op het leesbegrip van basisschoolleerlingen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bac, Joanne
2021
Leesbegrip bij kinderen uit groep 4 en 5: Een onderzoek naar het effect van BeeLine Reader op het leesbegrip van kinderen uit groep 4 en 5.
Bachelor thesis | Cultural Anthropology and Development Sociology (BSc)
closed access
Brandjes, Sabine
2021
Het gezamenlijke effect van BeeLine Reader en instructie op de leesvaardigheid van Nederlandse leerlingen uit groep vier
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
de Wijze, Margot-Isabelle
2020
Inconsistency Detection in Children: Reading Fluency, Working Memory and Comprehension
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Tunbul, Yasemin
2020
Response Inhibition in Children and Young Adolescents with Autism Spectrum Disorder: Evidence from Functional Near-Infrared Spectroscopy
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Nie, Noeki de
2019
Effectief leren: De rol van cognitieve betrokkenheid en zelfbekwaamheid in actief leren
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Munster, Doortje van
2016
De prentenboekenmethode in groep 2 om de leesvaardigheid in latere groepen te stimuleren
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access