Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(5)
+
-
Thesis type
Master thesis
(4)
+
-
Bachelor thesis
(1)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(4)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(1)
+
-
Issued
2018
(3)
+
-
2020
(1)
+
-
2021
(1)
+
-
Language
nl
(5)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
= Sikkema-de Jong, T.M.
(-)
≠ Guda, M.C.
(-)
= Dijken, M.J. van
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 5 of 5)
show grid
show list
save search
Scholten van Aschat, Carolijn
2021
De Viertakt en Digitale Prentenboeken: De Invloed van Voorlezen met de Viertakt op de Ontwikkeling van de Woordenschat en het Fonologisch Bewustzijn bij Kleuters
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Bentvelzen, Yentl
2020
Het gebruik van de viertakt tijdens het lezen van prentenboeken op het smartboard in combinatie met een tabletdifferentiatie: het stimuleren van woordenschat en verhaalbegrip bij kleuters
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Weevers, Bente
2018
De ontwikkeling van woordkennis en fonologisch bewustzijn bij kleuters met digitale prentenboeken op het smartboard: Het effect van het Viertakt-model en convergente differentiatie
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Voogd, Ghislaine
2018
Het effect van oplichten, orthografische voorkennis en herhaling op de aandacht van kleuters voor de geschreven tekst in een digitaal prentenboek
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Jong, MaIke de
2018
Digitale prentenboeken in de kleuterklas: De invloed van het viertaktmodel op fonologisch bewustzijn en woordenschat
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access