Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(9)
+
-
Thesis type
Master thesis
(8)
+
-
Bachelor thesis
(1)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(8)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(1)
+
-
Issued
2016
(2)
+
-
2017
(3)
+
-
2018
(2)
+
-
2020
(2)
+
-
Supervisor
Ton, M.
(1)
+
-
Ton, M.G.
(1)
+
-
Language
nl
(9)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
= Sikkema-de Jong, T.M.
(-)
≠ 2019
(-)
= Mol, S.E.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 9 of 9)
show grid
show list
save search
Ramautar, Shaireen S.
2020
Het effect van oplichtende tekst op aandacht voor print: In hoeverre kan aandacht voor print bij kinderen van vier tot zes jaar beïnvloed worden door het oplichten van tekst in een digitaal prentenboek?
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Dieters, N.G.
2020
In hoeverre hebben kleuters aandacht voor geschreven tekst bij het voorlezen van een digitaal prentenboek? Welke invloed heeft de conditie, het herhaald lezen en niveau van ontluikende geletterdheid op deze aandacht
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Zijlstra, Annick
2018
Gezamenlijk lezen & gezinskenmerken: Zijn er verschillen in de mate van gezamenlijk lezen op basis van gezinskenmerken?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Boot, N.E.
2018
Letterkennis bij kleuters: Een onderzoek naar de effecten van een lees- en schrijfinterventie op letterkennis bij kleuters en de rol van verwachtingen van ouders
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Miltenburg, Tessa
2017
Het effect van alfabetboeken en het schrijven van letters op de letterkennis van kleuters en de rol van de geletterde thuisomgeving
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Visser, A.G.
2017
Het effect van het lezen van e-boeken op tekstbegrip van beginnende lezers
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Teeninga, Irma
2017
Ontluikende geletterdheid: De invloed van een lees-en schrijfinterventie en de rol van de thuisomgeving op de ontwikkeling van letterkennis van kleuters
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Steekelenburg, Maaike van
2016
Wel of geen digitaal leesonderwijs in groep 3? Het effect van digitale boeken op de technische leesvaardigheid van zwakke lezers
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Loon, W.M. van
2016
De bijdrage van oefenen met lezen of schrijven aan de ontwikkeling van ontluikende geletterdheid bij vierjarigen
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access