Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Sikkema-de Jong, T.M.
  • (-) ≠ 2020
  • (-) = Espin, C.A.

Search results

(1 - 12 of 12)
Effect of Highlighted or Salient Print on Preschoolers’ Attention to Print
Intrinsieke leesmotivatie in relatie tot boekgenre en structuur in de thuisomgeving bij kinderen in groep 6, 7 en 8
Teachers’ non-response to CBM progress data: Do they receive sufficient training on data-based decision-making
Vier Verhaaltjes voor het Slapengaan: Een Onderzoek naar Aandacht voor Geschreven Tekst in Prentenboeken
Ouders stimuleren om meer te praten met hun baby en peuter
Comprehension: Effects of a questioning intervention
Characteristics of frequent, average and non-frequent readers: Investigation of gender, school performance, child factors, home literacy and emotional response
Het effect van digitale leesboeken op de leesvaardigheden in groep 3
An exploratory study of teachers’ patterns of data inspection when viewing Curriculum-Based Measurement progress-monitoring graphs
Het effect van digitaal lezen op de orthografische kennis van zwakke beginnende lezers