Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Sikkema-de Jong, T.M.
  • (-) = nl
  • (-) ≠ 2020

Search results

(1 - 20 of 55)

Pages

Een onderzoek naar correlaten van intrinsieke leesmotivatie bij kinderen in de bovenbouw van het primair onderwijs: Boekgenre en structuur in de thuisomgeving.
Intrinsieke leesmotivatie in relatie tot boekgenre en structuur in de thuisomgeving bij kinderen in groep 6, 7 en 8
Opnieuw) leren schrijven met schrijfrobot Sqriba: Het effect van hoeveelheid oefening op kwaliteit van handschrift en schrijfsnelheid
Het verband tussen leesvaardigheid en het inconsistentie-effect
Het effect van een interventie met de instructie om causale tekst verbindende verbanden in een tekst te leggen
Peuters en Kleuters in de Digitale Wereld: De relatie tussen het gebruik van tablets en smartphones en de digitale geletterdheid
Het effect van opvallend font en oplichten van tekst op de orthografische kennis van kleuters: Hoe kijken kleuters naar tekst?
Gezamenlijk lezen & gezinskenmerken: Zijn er verschillen in de mate van gezamenlijk lezen op basis van gezinskenmerken?
Vier Verhaaltjes voor het Slapengaan: Een Onderzoek naar Aandacht voor Geschreven Tekst in Prentenboeken
Ontwikkeling van orthografische kennis, woordbegrip en leesvaardigheid door E-Boeken bij beginnende lezers
Oplichten van tekst tijdens het herhaald voorlezen uit een digitaal prentenboek: krijgen kleuters meer aandacht voor tekst?
Digitale prentenboeken in de kleuterklas: De invloed van het viertaktmodel op fonologisch bewustzijn en woordenschat
Het Mattheüs-effect binnen ontluikend schrijven

Pages