Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(7)
+
-
Thesis type
Master thesis
(6)
+
-
Bachelor thesis
(1)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(6)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(1)
+
-
Issued
2016
(2)
+
-
2017
(1)
+
-
2018
(2)
+
-
2019
(1)
+
-
2020
(1)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
= Sikkema-de Jong, T.M.
(-)
= nl
(-)
= Swart, E.K.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 7 of 7)
show grid
show list
save search
Saltbommel, Connie van
2020
De rol van aandacht in de relatie tussen motivatie en leesbegrip bij universitaire studenten
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Moormann, Julia E.M.
2019
Het verband tussen leesvaardigheid en het inconsistentie-effect
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Habermehl, Lisa
2018
Peuters en Kleuters in de Digitale Wereld: De relatie tussen het gebruik van tablets en smartphones en de digitale geletterdheid
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Bosch, Vera
2018
Jonge kinderen in de digitale wereld: De samenhang tussen schermtijd en numerieke vaardigheden van 3- en 4-jarige kinderen, en de voorspellende rol van de ouder
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Bodenstaff, J.C.A.
2017
Kleuters en het alfabet: Leren kijken naar letters
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Tromm, Dorien H.
2016
De ontwikkeling van het lezen door elektronische boeken: Een onderzoek naar de effecten van elektronische boeken op de leesontwikkeling van kinderen in groep 3
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Keulaerds, Josephine
2016
Dopamine en lezen: De rol van dopamine en leesmotivatie bij woordenschat
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access