Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(18)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(10)
+
-
Master thesis
(8)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(8)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(10)
+
-
Supervisor
Vermeer, H.
(10)
+
-
Espin, C.A.
(4)
+
-
Dijken, M.J. van
(3)
+
-
Sikkema - de Jong, T.M.
(1)
+
-
Language
nl
(17)
+
-
en
(1)
+
-
Evaluation
Recommended
(1)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
= Veerbeek, J.
(-)
= 2021
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 18 of 18)
show grid
show list
save search
Dam, Jesse M. van
2021
Dynamisch testen bij hoogbegaafde kinderen en de relatie met faalangst en IQ-hoogte
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Parlayan, Deniz
2021
De onderbouwing van het schoolkeuzeadvies aan vluchtelingenkinderen: Ervaringen en opvattingen van professionals
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Plas, Ariana Jacoba van der
2021
Dynamisch testen bij hoogbegaafde kinderen: Zijn faalangst en planvaardigheid voorspellers voor het leerpotentieel op het gebied van analogisch redeneren?
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Nijhuis, Corien
2021
De EPALE-NL test: validiteit en implicaties voor de praktijk
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Almak, Cheyenne
2021
Masterthesis: Een experimenteel onderzoek naar de effecten van een opvallend font, oplichtende tekst en herhaald voorlezen op de aandacht van kleuters voor de geschreven tekst in prentenboeken
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Blankenburgh, Eline
2021
De Maze Taak als Valide en Betrouwbaar Meetinstrument voor Begrijpend Lezen bij Nederlandse Basisschoolleerlingen in Groep 7 en 8
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Jacobs, Tania
2021
Wat meet de Maze-taak? Onderzoek naar de relatie tussen de Maze- taak en begrijpend lezen bij leerlingen uit de groepen zeven en acht van het Primair Onderwijs
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Boersma, Shannah
2021
Ieder kind met eigen instructiebehoefte: dynamisch testen bij faalangst en hoogbegaafdheid
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Thijs, Eva
2021
De onderbouwing van het schoolkeuzeadvies aan vluchtelingenkinderen: Ervaringen en opvattingen van professionals
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Chin-A-Kwie, Arriëtte
2021
Vluchtelingenkinderen in het Nederlandse onderwijssysteem: De behoeften van betrokken professionals bij de niveaubepaling en ondersteuning van vluchtelingenkinderen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Briejer, Beau
2021
De onderbouwing van het schoolkeuzeadvies aan vluchtelingenkinderen: Ervaringen en opvattingen van professionals
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Chin-A-Kwie, Marith
2021
Vluchtelingenkinderen in het Nederlandse onderwijssysteem: De behoeften van betrokken professionals bij de niveaubepaling en ondersteuning van vluchtelingenkinderen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Jong, Lotte de
2021
De onderbouwing van het schoolkeuzeadvies aan vluchtelingenkinderen: Ervaringen en opvattingen van professionals
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Vree Egberts, Nicky
2021
Vluchtelingenkinderen in het Nederlandse onderwijssysteem: De behoeften van betrokken professionals bij de niveaubepaling en ondersteuning van vluchtelingenkinderen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Geest, Isabella van der
2021
De onderbouwing van het schoolkeuzeadvies aan vluchtelingenkinderen: Ervaringen en opvattingen van professionals
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bosma, Pauline
2021
Vluchtelingenkinderen in het Nederlandse onderwijssysteem: De behoeften van betrokken professionals bij de niveaubepaling en ondersteuning van vluchtelingenkinderen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Garssen, Eva
2021
Vluchtelingenkinderen in het Nederlandse onderwijssysteem: De behoeften van betrokken professionals bij de niveaubepaling en ondersteuning van vluchtelingenkinderen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Korbijn, Irene
2021
Statisch versus dynamisch testen: Inzicht in het denken en de schoolprestaties
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access