Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Thesis type

Issued

Language

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Education and Child Studies (MSc
  • (-) ≠ en
  • (-) = Guda, Marit

Search results

(1 - 9 of 9)
De Mentale Getallenlijn: Een Mogelijke Verklaring voor Verbetering van de Rekenvaardigheid Getallenvergelijken door het Spelen van een Lineair Cijferbordspel
Rekenproblematiek bij Basisschoolkinderen en het Gevoel voor Hoeveelheden
De Ontwikkeling van het Gevoel voor Hoeveelheden van Kinderen met Dyscalculie
Mentale Representatie van Hoeveelheden en het Opdiepen van Rekenfeiten
Gevoel voor hoeveelheden en rekenvaardigheid bij negen- tot twaalfjarigen
Abstract Getalbegrip bij Leerlingen met Rekenproblemen: Aanwezigheid en Ontwikkelingsverloop
Optelvaardigheden van Kleuters: De Rol van (Niet-) Symbolische Vaardigheden
De Rekenvaardigheid en de Precisie van het Innerlijke Gevoel voor Hoeveelheden bij Schoolgaande Kinderen
De mentale getallenlijn, representatie en manipulatie van hoeveelheden bij kinderen uit groep 8 met en zonder rekenproblemen