Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Thesis type

Issued

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Education and Child Studies (MSc
  • (-) ≠ en
  • (-) = Leijenhorst, Linda van

Search results

(1 - 12 of 12)
Emotieregulatiestrategieën: een mogelijke bescherming voor negatieve gezinsinvloeden
De invloed van tekstopmaak en tekstsoort op leesbegrip in het basisonderwijs
Realistische contextopgaven in het Nederlandse rekenonderwijs
Het bespreken van gevoelige onderwerpen in een cultureel diverse klas.
Rekenen met contextopgaven in het basisonderwijs
Effecten van tweetaligheid op aandacht tijdens het begrijpend lezen bij Turks-Nederlandse en Nederlandse kinderen en volwassenen
Het sociaal welbevinden en de intrinsieke motivatie, twee voorwaarden voor hoogbegaafde leerlingen in het primair onderwijs om tot leren te kunnen komen
Inconsistentie-effect bij MBO-studenten; Onderzoek naar het waarnemen van inconsistenties in de tekst
Gevoel of Verstand? De rol van rationele en sociaal-emotionele factoren bij het maken van de studiekeuze