Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Thesis type

Issued

Language

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Education and Child Studies (MSc
  • (-) ≠ 2023
  • (-) = Guda, M.C.

Search results

(1 - 15 of 15)
De Validiteit van Vier Scoringsmethoden van Recall voor Begrijpend Lezen.
Attention devoted to correct versus incorrect choices in a CBM-Maze task: An eye-traching study
De relatie tussen ouderbetrokkenheid en gezinskenmerken en hun voorspellende rol in het leesgedrag
University students with disabilities: Opinions on factors that affect their ability to learn from lectures
Digitale leesboekjes met oplichtende tekst: Stimulerend voor technisch lezen en woordbegrip?
Continue voortgangsmonitoring: Het verbeteren van de grafiekinterpretatievaardigheid van leerkrachten door een videotraining
Het effect van feedback tijdens een lineair getallenbordspel op de optelvaardigheden van kleuters
De samenhang tussen symbolische en non symbolische rekenvaardigheden bij kinderen van negen tot twaalf jaar
De Invloed van Taalvaardigheid op het Effect van een Vroege Rekeninterventie
De Ontwikkeling van het Gevoel voor Hoeveelheden bij Goede en Zwakke Rekenaars
Het Benaderend Getal-Systeem als Voorspeller voor Rekenvaardigheid bij Kinderen