Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Thesis type

Issued

Language

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Pedagogische wetenschappen (BSc
  • (-) ≠ Buisman, R.
  • (-) = Swart, E.K.

Search results

(1 - 12 of 12)
De invloed van het kijken naar geanimeerde prentenboeken op de voorkeur die kleuters hebben voor papieren prentenboeken
De invloed van het kijken naar geanimeerde prentenboeken op de voorkeur die kleuters hebben voor papieren prentenboeken
De relatie tussen DRD4 genotype, aandacht en leesbegrip
Kleuters en het alfabet: Leren kijken naar letters
De invloed van het DRD4-genotype op leesvaardigheid en leesmotivatie
Het effect van dopamine op de hoeveelheid interesse in een tekst
De invloed van dopaminetoediening op de leesvaardigheid van studenten
Gemotiveerd en aandachtig lezen: Over de relatie tussen mind wandering, leesweerstand en de waardering van  leesgerelateerde stimuli  tijdens het lezen van makkelijke en moeilijke teksten.