Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(13)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(13)
+
-
Issued
2016
(3)
+
-
2017
(3)
+
-
2018
(3)
+
-
2019
(3)
+
-
2020
(1)
+
-
Supervisor
Mol, S.E.
(5)
+
-
Swart, E.K.
(2)
+
-
Dijk, H. van
(1)
+
-
Jong-Kegel, C.A.T. de
(1)
+
-
Kooy, V.A.C. van der
(1)
+
-
Merkelbach, I.
(1)
+
-
Sikkema-De Jong, T.M.
(1)
+
-
Sikkema-de Jong, T.M.
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(13)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
= Pedagogische wetenschappen (BSc
(-)
≠ Jolles, D.
(-)
= Dijken, M.J. van
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 13 of 13)
show grid
show list
save search
Dijcks, Anna
2020
Ouderbetrokkenheid, leesgedrag en sekseverschillen; De gedachten van ouders over de leeftijd tot wanneer voorlezen leuk is in relatie tot gezinskenmerken
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Ramdi, Yasmine
2019
De voorleesfrequentie en het leesplezier van werkende ouders van 0-4 jarige kinderen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Ruijgrok, S.A.
2019
Het effect van oplichtende tekst op de aandacht en letterkennis van kleuters
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Kool, Annabel de
2019
De relatie tussen de sociale validiteit en het gebruik van De Voorleeshoek
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Vliet, Marijn van
2018
Kleuterpraat met prentenboeken: De invloed van de Viertakt bij het voorlezen van prentenboeken op woordenschatontwikkeling en fonologisch bewustzijn van kleuters
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bonnema, Julia
2018
Digitale prentenboeken: De invloed van executieve functies op printkennis, woordenschat en verhaalbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Voogd, Ghislaine
2018
Het effect van oplichten, orthografische voorkennis en herhaling op de aandacht van kleuters voor de geschreven tekst in een digitaal prentenboek
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Busser, Nikki
2017
Prentenboeken op het Smartboard: Het effect van digitale prentenboeken op fonologisch bewustzijn en woordenschat
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Jaskirat, Singh
2017
De invloed van het DRD4-genotype op leesvaardigheid en leesmotivatie
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bosch, Laura van den
2017
Peuters en Nieuwe Media: Tablet- en smartphonegebruik en woordenschat
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bus, A.R.
2016
Printkennis opdoen met gebruik van Print Referencing en prentenboeken op het Smartboard: De invloed van executieve functies op het aanleren van printkennis.
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Aalst, J.W. van
2016
De invloed van verschillende soorten boekpromotie bij studenten van het mbo, hbo en wo
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Aalders, Esmee
2016
Prentenboeken in de kleuterklas: Een onderzoek naar de invloed van digitale prentenboeken met print referencing op de printkennis en woordenschat van kleuters
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access