Leiden University Student Repository

Refine Results

Thesis type

Issued

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Pedagogische wetenschappen (BSc
  • (-) ≠ 2015
  • (-) = Jolles, D.D.

Search results

(1 - 20 of 25)

Pages

Spelend leren
Spelend leren: Onderzoek naar de opbrengsten van spelend leren in groep 3 en de factoren die dit beïnvloeden.
Spelend leren in groep drie
De competentiebeleving van leerlingen in het basisonderwijs, die wel en niet in niveaugroepen worden geplaatst
De invloed van differentiatie op de mindset en motivatie van basisschoolleerlingen
Het seductive allure of neuroscience explanations effect bij leerkrachten in het basisonderwijs: Speelt opleidingsniveau een rol?
Differentiatie en motivatie in het rekenonderwijs
Gedifferentieerd rekenen in de klas: De ervaring van leerlingen in het basisonderwijs
Reken op groei! Een onderzoek naar het verband tussen de motivatie van leerlingen en de indeling in niveaugroepen
Differentiatieaanpakken en motivatie op de basisschool
Relatie tussen gedifferentieerde instructie en motivatie van leerlingen voor rekenen
Een cognitief trucje: Het effect van gekleurde zinsovergangen op het leesproces
De Ontwikkeling van proactieve en reactieve controle en de relatie met begrijpend lezen bij leerlingen van het basisonderwijs
Impulsiviteit en de ontwikkeling van inhibitie controle

Pages