Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(25)
+
-
Issued
2016
(11)
+
-
2017
(14)
+
-
Supervisor
Koornneef, A.W.
(11)
+
-
Stroet, K.F.A.
(7)
+
-
Hickendorff, M.
(5)
+
-
Koornneef, A.
(2)
+
-
Language
nl
(24)
+
-
en
(1)
+
-
Evaluation
Recommended
(4)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
= Pedagogische wetenschappen (BSc
(-)
= Bachelor thesis
(-)
= Bakker-van den Berg, A.S. van den
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 20 of 25)
Pages
1
2
›
››
show grid
show list
save search
Foekens, Celine
2017
De invloed van impliciete intelligentietheorieën op de basisbehoeften van de self-determination theory
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Salzmann, Kelsey
2017
De adaptiviteit en strategiekeuze van jongens en meisjes vergeleken: Geslachtsverschillen in het oplossen van aftrekopgaven tot 1000
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Donk, Sherona van der
2017
De invloed van de eigen kijk op intelligentie van leerlingen in het basisonderwijs op hun motivatie
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Halling, Marieke
2017
Verschil in adaptieve strategiekeuze tussen jongens en meisjes bij aftrekopgaven tot 1000
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Sturm, I.J.A.
2017
Geslachtsverschillen in strategiekeuze en adaptiviteit bij het oplossen van meercijferige aftrekopgaven
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Haas, Lotte de
2017
De invloed van de impliciete theorieën over intelligentie van leerlingen op hun motivatie
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Jansen van Rosendaal, Brechtje
2017
De motivatie van leerlingen in het basisonderwijs
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Veen, R. van
2017
Invloed van de impliciete intelligentietheorie op de competentiegevoelens, autonomiegevoelens en het gevoel van angst
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Faes, C.A.T.
2017
Plussen of minnen: Kiezen leerlingen uit groep 6 adaptief tussen de oplossingsstrategieën indirect optellen en direct aftrekken bij meercijferige aftrekopgaven?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Smit, Rosanne J.
2017
Relatie tussen de impliciete intelligentietheorie en competentiegevoelens, angst en relatie bij basisschoolleerlingen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Jong, Sanne de
2017
Verschil in adaptiviteit tussen jongens en meisjes bij aftrekopgaven tot 1000
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Gabeler, Jasmijn
2017
Snellezen: Effect van tekstvorm, leessnelheid en voorkennis op het tekstbegripmodel.
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Schaaper, Denise
2017
Motivatie en de rol van de docent: Heeft de kijk op intelligentie invloed op de competentiegevoelens, de autonomie en/of de druk/angstgevoelens van een leerling?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bakker, Marjolein
2017
Leeftijdsgebonden verschillen in capaciteit van het werkgeheugen en het effect op tekstbegrip.
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Gunther, Yanthe
2016
Het effect van tekstpresentatie op infereren: Een onderzoek naar de effecten van verschillende soorten tekstpresentatie met betrekking tot het kunnen leggen van verbanden in een tekst
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bliek, Vivien van der
2016
De invloed van het werkgeheugen op het tekstbegrip van lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Joosen, Marianne
2016
Reading without regressions: speed is crucial for comprehension
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Duivesteijn, Mariël
2016
Nog eens terugblikken, of niet?: De invloed van regressies op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Jongh, Jacoline de
2016
De invloed van een oncontroleerbare leessnelheid en het niet kunnen maken van saccades op tekstrepresentatie
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Boe, Demi de
2016
De verschillen tussen en de invloed van persoonskenmerken op tekstbegrip bij lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Pages
1
2
›
››