Leiden University Student Repository

Refine Results

Issued

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Pedagogische wetenschappen (BSc
  • (-) = Bachelor thesis
  • (-) = Bakker-van den Berg, A.S. van den

Search results

(1 - 20 of 25)

Pages

De invloed van impliciete intelligentietheorieën op de basisbehoeften van de self-determination theory
De adaptiviteit en strategiekeuze van jongens en meisjes vergeleken: Geslachtsverschillen in het oplossen van aftrekopgaven tot 1000
De invloed van de eigen kijk op intelligentie van leerlingen in het basisonderwijs op hun motivatie
Verschil in adaptieve strategiekeuze tussen jongens en meisjes bij aftrekopgaven tot 1000
Geslachtsverschillen in strategiekeuze en adaptiviteit bij het oplossen van meercijferige aftrekopgaven
De invloed van de impliciete theorieën over intelligentie van leerlingen op hun motivatie
De motivatie van leerlingen in het basisonderwijs
Invloed van de impliciete intelligentietheorie op de competentiegevoelens, autonomiegevoelens en het gevoel van angst
Relatie tussen de impliciete intelligentietheorie en competentiegevoelens, angst en relatie bij basisschoolleerlingen
Verschil in adaptiviteit tussen jongens en meisjes bij aftrekopgaven tot 1000
Snellezen: Effect van tekstvorm, leessnelheid en voorkennis op het tekstbegripmodel.
Leeftijdsgebonden verschillen in capaciteit van het werkgeheugen en het effect op tekstbegrip.
De invloed van het werkgeheugen op het tekstbegrip van lezers
Reading without regressions: speed is crucial for comprehension
Nog eens terugblikken, of niet?: De invloed van regressies op tekstbegrip
De invloed van een oncontroleerbare leessnelheid en het niet kunnen maken van saccades op tekstrepresentatie
De verschillen tussen en de invloed van persoonskenmerken op tekstbegrip bij lezers

Pages