Leiden University Student Repository

Refine Results

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = 2015
  • (-) ≠ Atema, Vera
  • (-) = Helder, Anne

Search results

(1 - 11 of 11)
Het verband tussen de mate van differentiëren en de motivatie van leerlingen in een reguliere of combinatieklas.
Het inconsistentie-effect bij leerlingen in groep 7 en adolescenten
Begrip monitoren in de bovenbouw van het primair onderwijs: Het effect van het expliciet vragen naar het detecteren van inconsistenties in een inconsistentietaak met een toenemend aantal opvulzinnen.
De invloed van differentiatie op motivatie bij leerlingen in het basisonderwijs
Begripsmonitoring bij sterke en zwakke begrijpende lezers
Begripsmonitoring bij het detecteren van inconsistenties: een vergelijking tussen adolescenten en leerlingen uit groep zeven en goede en zwakke begrijpend lezers uit groep zeven
Invloed van fillerzinnen op begripsmonitoring van sterke en zwakke begrijpende lezers zowel tijdens als na het lezen.
Begripsmonitoring Tijdens Begrijpend Lezen: De invloed van leeftijd en textuele afstand op het inconsistentie-effect
Begripsmonitoring tijdens begrijpend lezen
Begripsmonitoring bij goede en zwakke begrijpend lezers
Begripsmonitoring bij sterke en zwakke begrijpend lezers.  Het effect van afstand tussen bij elkaar horende informatie op begripsmonitoring.