Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Availability
Open access
(4)
+
-
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(20)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(15)
+
-
Master thesis
(5)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(4)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(15)
+
-
Psychology (MSc)
(1)
+
-
Supervisor
Bakker-van den Berg, Alissa
(10)
+
-
Glastra, F.J.
(2)
+
-
Raijmakers, M.E.J.
(2)
+
-
Bakker- van den Berg, A.S. van den
(1)
+
-
Harris, L.T.
(1)
+
-
Koornneef, A.W.
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(17)
+
-
en
(3)
+
-
Evaluation
Recommended
(4)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
= 2016
(-)
≠ Laarhoven, A.I.M. van
(-)
= Stroet, K.F.A.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 20 of 20)
show grid
show list
save search
Gasteren, Sabine van
2016
Competentiegevoelens en impliciete theorieën over intelligentie: Onderzoek naar de relatie tussen twee constructen gerelateerd aan motivatie
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Hulleman, Jantine
2016
Een onderzoek naar de invloed van impliciete intelligentietheorieën van leerlingen en leerkrachten op competentiegevoelens van leerlingen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Piet, Naomi
2016
Slimmer dan je denkt? Onderzoek naar de invloed van impliciete intelligentietheorieën van leerlingen en leerkrachten op competentiegevoelens van leerlingen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Kerpel, Linda
2016
De invloed van impliciete intelligentietheorie op competentiegevoelens: Een onderzoek over motivatie, intelligentie en competentie van leerlingen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Kempe, Marianne
2016
Growth mindset maakt kinderen slimmer, neemt u het aan? Het effect van ‘growth mindset’ op het competentiegevoel van leerlingen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Visser, Iris
2016
Longitudinale studie naar intrinsieke motivatie van hoogbegaafden in een plusklas
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Nooij, Sonja D.A. de
2016
De invloed van impliciete intelligentietheorieën op de competentiegevoelens van basisschoolleerlingen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Angelakopoulou, Maria
2016
Scaffolding in classroom: Analysing diagnosing in teacher-student interactions from both a quantitative and a qualitative perspective
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
open access
Cornelisse, Talitha
2016
Onderzoek naar de samenhang tussen impliciete intelligentietheorieën en competentiegevoelens bij kinderen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Scholten, Roben
2016
Effects of a Self-Determination Theory based intervention in university statistics education
Master thesis | Psychology (MSc)
open access
Pols, Maud
2016
It’s like a puzzle: Understanding dynamic testing in primary schools
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Knoester, Charlotte
2016
De invloed van impliciete theorieën over intelligentie van leerkrachten op de competentiegevoelens van leerlingen: Een onderzoek naar de relatie tussen onbewuste uitingen over de intelligentie van leerlingen door leerkrachten en de gevoelens van bekwaamheid bij Nederlandse leerlingen in de bovenbouw van de basisschool
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Haslinghuijs, Kim
2016
Samen experimenteren, samen leren: Het effect van voorkennis van ouders op de verbale interactie en samenwerking tussen ouder en kind
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
open access
Rijs, Marloes van
2016
De invloed van impliciete intelligentietheorieën van de leerling en de leerkracht op de competentiegevoelens van leerlingen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Nes, Iris van
2016
De kwaliteit van de interactie en exploratie tussen ouder en kind bij het onderzoeken van de Mysterie Box in Science Center NEMO
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
open access
Nguyen, Kim
2016
Motivatie in het onderwijs: De invloed van de ideeën over de veranderlijkheid van intelligentie op de competentiegevoelens van leerlingen in het basisonderwijs
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Geerlof, Iris
2016
De invloed van impliciete intelligentietheorieën op competentie
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Vlijmen, Febe van
2016
De invloed van de impliciete intelligentietheorie van de leerling en leerkracht op de competentiegevoelens van de leerling
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Zaagman, Petra
2016
De invloed van impliciete intelligentietheorieën op de competentiegevoelens en motivatie van leerlingen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Baarlen, Charlotte van
2016
De relatie tussen impliciete theorieën over intelligentie van leerkrachten en leerlingen op competentiegevoelens van leerlingen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access