Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(16)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(15)
+
-
Master thesis
(1)
+
-
Programme
Psychologie (BSc)
(15)
+
-
Psychology (MSc)
(1)
+
-
Supervisor
Edelaar, Y.
(8)
+
-
Edelaar-Peeters, Y.
(6)
+
-
Beurs, E. de
(1)
+
-
Edelaar-Peters, Y.
(1)
+
-
Language
nl
(14)
+
-
en
(2)
+
-
Evaluation
Recommended
(3)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
= 2016
(-)
≠ Poletiek, F.H.
(-)
= Ruissen, M.I.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 16 of 16)
show grid
show list
save search
Douma, Lina
2016
Vind jij jezelf net zo vriendelijk als anderen jou vinden?: De overeenkomst tussen zelfrapportage en informantrapportage van de Big Five persoonlijkheidstrek agreeableness ten opzichte van de overige Big Five persoonlijkheidstrekken
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Grauw, Sietske de
2016
Zijn vrouwen beter in het beoordelen van persoonlijkheid?: Een onderzoek naar het verschil in accuratesse tussen de geslachten bij het beoordelen van persoonlijkheid
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Lacrum, Jeanisa
2016
Sociale evaluatie en sociale angst; In hoeverre beïnvloedt sociale evaluatie het neurale foutendetectiesysteem van mensen met symptomen van sociale angst?
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Jong, Inge de
2016
Hoe goed ken je mij?: Type relatie tussen target en informant als moderator op accuratesse van neuroticisme
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Hofe, Ilse vom
2016
De invloed van negatieve levenservaringen en sociale evaluatie op fouten-monitoring
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Schröter, Amy
2016
Zie jij jezelf hetzelfde als hoe anderen jou zien?: Welke invloed heeft het geslacht van de informant en het type relatie op de accuratesse tussen zelfrapportage en informantenrapportage
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Bruinings, Anne
2016
De invloed van sociale evaluatie bij mensen met sociale angst tijdens het leren van fouten
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Albers, Ien
2016
Zien anderen ons zoals we onszelf zien?: De invloed van extraversie op de samenhang tussen zelfrapportage en informantrapportage van persoonlijkheid
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Dekkers, Nicole
2016
Doe ik het wel goed genoeg? De relatie tussen de ERN en perfectionisme
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Gosens, Lotte
2016
Zie jij jezelf anders dan dat een ander jou ziet, gedurende een depressieve episode?: De invloed van depressie op de accuratesse van zelfrapportage en informantrapportage over persoonlijkheid
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Toonstra, Lilian
2016
The effect of eye blink rates on the error-related negativity and post-error slowing
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Galinsky, Dina
2016
Omgaan met imperfecties; het effect van zelfvertrouwen en sociale evaluatie op de detectie en verwerking van fouten
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Jansen, Marlous
2016
Goed geschoold is goed gezien: Het effect van het opleidingsniveau van de informant op de samenhang tussen zelfrapportage en informantrapportage van persoonlijkheid
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Vlugt, Maureen van der
2016
De invloed van sociale evaluatie op het foutendetectie systeem bij mensen met perfectionisme
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Christodoulakis, Nikolaos
2016
Approaching and avoidant behavior is not affected by trustworthy and untrustworthy stimuli: Secondary stimuli characteristics may override the affective compatibility effect
Master thesis | Psychology (MSc)
closed access
Fung, Hill Lok
2016
Wat als ik een fout maak? De invloed van sociale angst en sociale context op de ERN en de Pe
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access