Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Availability
Open access
(1)
+
-
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(17)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(17)
+
-
Programme
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(17)
+
-
Supervisor
Koornneef, A.
(16)
+
-
Koorneef, J.
(1)
+
-
Language
nl
(17)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
= 2017
(-)
= Tool, M.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 17 of 17)
show grid
show list
save search
Stam, Elysa
2017
De invloed van werkgeheugen en leeftijd op tekstbegrip bij volwassenen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Vlootman, Shannon
2017
De relatie tussen voorkennis, leessnelheid en tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Marino, N.
2017
Is eensnelle lezer ook een goede lezer
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Murris, Jeroen
2017
Starend lezen: Een onderzoek naar de invloed van woord-voor-woord tekstpresentatie op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Vaes, Laurie
2017
The manner in which the visuospatial sktchpad slace system of the working influences a person's reading comprehension
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Heijs, Lisanne A.
2017
Snel, sneller, snelst lezen: De invloed van snellezen op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
open access
Shen, Jinfeng
2017
Reading with RSVP: comprehension, working memory and prior knowledge
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Vermeeren, Patricia
2017
De invloed van het verbaal werkgeheugen op tekstbegrip en leessnelheid
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Marino, Nikki
2017
Is een snelle lezer ook een goede lezer
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Praet, Marije
2017
Begrijp ik wat ik lees: Een onderzoek naar de effecten van tekstpresentatie en voorkennis op het tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Kayapinar, Büsra
2017
De rol van het werkgeheugen, leeftijd en het woord-voor-woord aanbieden van een tekst op tekstbegrip.
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Zuiderduin, Judith
2017
Het werkgeheugen, leessnelheid en tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Schalkx, Laura E.
2017
Effecten van werkgeheugencapaciteit, leeftijd en voorkennis op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Rikkelman, Kelly
2017
De invloed van leeftijd op het werkgeheugen en de leessnelheid
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Zwaneveld, Annemieke
2017
De invloed van het werkgeheugen op snellezen en tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Hoogvliet, Tessa
2017
Snellezen het nieuwe begrijpend lezen: De invloed van tekstpresentatie en het werkgeheugen op tekstbegrip onder de loep
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Kennedij, Lisa
2017
De invloed van een traditionele of RSVP tekstpresentatie en werkgeheugen op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access