Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(31)
+
-
Thesis type
Master thesis
(31)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(30)
+
-
Psychology (MSc)
(1)
+
-
Supervisor
Bouw, J.C.
(10)
+
-
Bergwerff, C.E.
(7)
+
-
Oudega, M.H.
(4)
+
-
Plak, R.D.
(4)
+
-
Sonneville, L.M.J. de
(2)
+
-
Dijkxhoorn, Y.M.
(1)
+
-
Oudega MPhil, M.H.
(1)
+
-
Oudega Mphil, M.H.
(1)
+
-
Sonneville, L.M.J.
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(30)
+
-
en
(1)
+
-
Evaluation
Recommended
(2)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
= 2020
(-)
≠ Bruijn, E. de
(-)
= Schalk, J. van der
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 20 of 31)
Pages
1
2
›
››
show grid
show list
save search
Witjes, Dominique
2020
Een studie naar Autisme Spectrum Stoornis kenmerken, executief functioneren en Theory of Mind bij kinderen tussen de 3 en 8 jaar met een geslachtschromosoom trisomie.
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Blok, Michelle
2020
Met kwalitatief goede doelen naar beter functioneren
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Haccou, Andrea
2020
Het effect van tetrahydrobiopterin op het sociaal functioneren bij kinderen, adolescenten en volwassenen met phenylketonurie
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Bouchtoubi, Karima el
2020
De relatie tussen alcoholgebruik en internaliserend en externaliserend probleemgedrag bij jongeren en de rol van geslacht daarbij.
Master thesis | Psychology (MSc)
closed access
Jurrjens, Else
2020
Verklarende mechanismen voor de relatie tussen alcoholgebruik en internaliserende en externaliserende gedragsproblemen
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Geertsema, Marjan
2020
Delinquent gedrag: beter voorkomen dan genezen: Het verband tussen intelligentie, sociaal-cognitieve vaardigheden en externaliserend probleemgedrag bij kinderen van acht tot en met twaalf jaar
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Lijzen, Anne
2020
Begrip van sociale informatie en non-verbale emotieherkenning in relatie tot externaliserend probleemgedrag bij basisschoolkinderen
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Sengers, Janneke
2020
Het verband tussen taalvaardigheden, IQ en kenmerken van autismespectrumstoornissen bij kinderen met een geslachtschromosomale trisomie
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Neeleman, Iris
2020
Het effect van ouderkenmerken op het sociale gedrag van kinderen met een extra X- of Y-chromosoom.
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
van Luijk, Sterre
2020
Sociale cognitie en competentiebeleving bij kinderen met externaliserend probleemgedrag: Onderzoek naar de mediërende rol van competentiebeleving tussen sociale cognitie en externaliserend probleemgedrag
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Vingerhoets, Myrthe Corin
2020
Sociale aandacht en emotieherkenning bij kinderen met een laag zelfbeeld: De mediërende rol van emotieherkenning en de voorspellende waarde van sociale aandacht in relatie tot het zelfbeeld van kinderen tussen de 8 en 12 jaar met een verhoogd risico op delinquent gedrag
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Gonçalves, Sofia Naomi Barroso Firmino
2020
The Relationship between Language Abilities and Social Problems in Children with Sex Chromosome Trisomies
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Molendijk, Linsey
2020
Taalontwikkeling bij Jonge Kinderen met een Extra X-Chromosoom: de Invloed van Omgevingsfactoren
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Groen, Suzanne
2020
Delinquentie de baas: Een Onderzoek naar de Relatie Tussen Emotieherkenning, Competentiebeleving en Externaliserende Gedragsproblemen bij Jongeren Tussen de 12 en 18 Jaar met een Verhoogd Risico op Delinquentie
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Weltevreden, Kelly
2020
Relatie tussen emotieregulatie en stress van moeder en probleemgedrag bij het kind: Onderzoek bij peuters van 3,5 jaar en jonge moeders
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Tabak, Jasmijn
2020
Interactief gedrag van moeders en internaliserend gedrag bij peuters: Onderzoek naar de samenhang tussen sensitief en intrusief gedrag van moeders en de mate van internaliserende gedragsproblematiek bij peuters
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Janssen, Vera
2020
Welk effect heeft context op emotieherkenning bij basisschoolkinderen? Emotieherkenning gemeten door middel van Virtual Reality
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Breen, Barbara
2020
De samenhang tussen emotieherkenning en externaliserend probleemgedrag bij acht tot twaalfjarigen met een hoog risico op antisociaal gedrag
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Jongh, Keri de
2020
Ouderlijke stress voor peutermeisjes funest? Een onderzoek naar de mediërende rol van ouderschapsgedrag in de relatie tussen ouderlijke stress en internaliserende gedragsproblematiek bij meisjes in de leeftijd van drieënhalf jaar.
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
van Ginkel, Jaimy
2020
Een Vroeginterventie voor Emotieregulatieproblemen bij Kinderen met de Focus op het Temperament van het Kind of de Opvoedstijl van Moeder: ‘Een Goed Begin’
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Pages
1
2
›
››