Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(16)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(13)
+
-
Master thesis
(3)
+
-
Programme
Cultural Anthropology and Development Sociology (BSc)
(2)
+
-
Education and Child Studies (MSc)
(3)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(11)
+
-
Supervisor
Jolles, D.
(7)
+
-
Koornneef, A.
(6)
+
-
Helder, A.
(3)
+
-
Language
nl
(16)
+
-
Evaluation
Recommended
(1)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
= 2021
(-)
≠ Littlejohn, A.
(-)
= Leijenhorst, L. van
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 16 of 16)
show grid
show list
save search
Eversdijk, Laura
2021
De invloed van persoonlijke interesse op het begrijpen van teksten bij lezers
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Kruidhof, Femke
2021
Doorzettingsvermogen en voorspellend leren tijdens de vroege adolescentie
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bil, Romy de
2021
Uit de kunst: het effect van voorspellingen maken en enkele demografische variabelen op het leren over moderne kunst
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Zoelen, Renate van
2021
BeeLine Reader: hoe kleuriger, hoe beter? Het effect van lay-out en kleur op het leesproces van beginnende lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Elseman, Sofie
2021
Het effect van BeeLine Reader op leessnelheid en tekstbegrip bij informatieve en narratieve teksten
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Keizer, Naomi de
2021
Leessnelheid, leesbegrip en leesbeleving bij kinderen in groep 4: Een onderzoek naar het effect van BeeLine Reader op leessnelheid, leesbegrip en leesbeleving bij kinderen in groep 4
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Mackenzie, Laurine
2021
De invloed van tekstopmaak op het leesbegrip van basisschoolleerlingen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bac, Joanne
2021
Leesbegrip bij kinderen uit groep 4 en 5: Een onderzoek naar het effect van BeeLine Reader op het leesbegrip van kinderen uit groep 4 en 5.
Bachelor thesis | Cultural Anthropology and Development Sociology (BSc)
closed access
Heemskerk, Daphne
2021
Uit de Kunst. Een onderzoek naar de effectiviteit van instructiemethodes bij het leren van Moderne kunst bij kinderen in groep 8
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Brandjes, Sabine
2021
Het gezamenlijke effect van BeeLine Reader en instructie op de leesvaardigheid van Nederlandse leerlingen uit groep vier
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Verver, Pien
2021
Onderzoekend leren versus directe instructie: de voor- en nadelen van voorspellingen maken en de invloed van opleidingsniveau van ouders
Bachelor thesis | Cultural Anthropology and Development Sociology (BSc)
closed access
Go, Jolien
2021
Directe instructie of voorspellingen maken tijdens leren: En de rol van het werkgeheugen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Meijvogel, Christian
2021
Leerprestaties bij leerlingen in groep 8, op basis van directe instructie, voorspellen en executieve functies: Een onderzoek naar het verschil in leerprestaties tussen een directe instructie en voorspellen en de samenhang van executieve functies daarbij
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Rover, Kim de
2021
Begrijpend lezen: De rol van persoonlijke interesse
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Meijer, Lotte
2021
De rol van intelligentie en achtergrondkennis bij het begrijpend lezen van vmbo-basisen -kaderbrugklasleerlingen
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
van Iterson, Anne
2021
Directe instructie en voorspellend leren, het effect van deze instructiemethoden op leerprestaties en welke rol de executieve functies hierin spelen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access