Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(15)
+
-
Thesis type
Master thesis
(15)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(15)
+
-
Supervisor
Urbanus, E.L.
(5)
+
-
Schalk, J. van der
(3)
+
-
Jong, R. de
(2)
+
-
Oudega MPhil, M.H.
(2)
+
-
Oudega, M.H.
(2)
+
-
Dijkxhoorn, Y.M.
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(14)
+
-
en
(1)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
= 2021
(-)
≠ Ruigendijk, H.
(-)
= Bergwerff, C.E.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 15 of 15)
show grid
show list
save search
Toet, Jackie
2021
De accuratesse van emotieherkenning bij kinderen met een autismespectrumstoornis
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Sijm, Justine
2021
Is the Future Virtual? A Pilot Study examining the Effect of an Interactive Virtual Reality Intervention on Bullying in Dutch Secondary Schools
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Scherpenzeel, Sophie van
2021
Het sociale welbevinden van kinderen en adolescenten met een autismespectrumstoornis en de rol van sekse
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Taal, Cheyenne
2021
Problemen in de sociale communicatie en interactie bij jongens en meisjes met een autismespectrumstoornis: de voorspellende waarde van emotieherkenning en cognitieve flexibiliteit
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Poelstra, Joyce
2021
´Vaders in Beeld´: Een onderzoek naar de samenhang van oxytocine, cortisol en testosteron met vaderlijke mind-mindedness
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Dekker, Loïs
2021
Executieve functies als voorspellers van rekenprestaties: Het verschil tussen kinderen met en kinderen zonder een autismespectrumstoornis
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Roos, Vienna
2021
De Relatie Tussen het Zelfbeeld en Externaliserend Probleemgedrag: Onderzoek bij Meiden van Acht tot en met Achttien Jaar
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Doolaar, Brandy
2021
Emotieherkenning en sociaal welbevinden bij kinderen en jongeren met een autismespectrumstoornis
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Odenthal, R.L.
2021
Het verband tussen gevoel van eigenwaarde en agressief gedrag bij kinderen tussen zes en twaalf jaar: Onderzoek naar de rol van depressieve symptomen
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
van Houwelingen, Sophie
2021
Hoe Sekse, Sociale Cognitie en Sociale Acceptatie samenhangen met Eigenwaarde van Basisscholieren: Verbredend onderzoek naar voorspellers inzake eigenwaarde bij leerlingen in het primair onderwijs
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Hendriksen, Fleur
2021
Prosociaal gedrag in de basisschoolleeftijd: Betrokken factoren bij prosociaal gedrag en mogelijkheden voor Virtual Reality als meetinstrument van perspectief nemen
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Groot, Saskia de
2021
De morele ontwikkeling en zelfwaardering van kinderen met een verhoogd risico op crimineel gedrag: Preventief interveniëren bij kinderen met externaliserend probleemgedrag
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Tonjann, Sophie
2021
IQ en het externaliserend probleemgedrag onder jongeren en de mediërende rol van emotieherkenning
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Groebbé, Sanne
2021
Perspectief nemen en sociale acceptatie bij het jonge kind: Een vergelijking tussen een traditionele pen-en-papier test en het gebruik van Virtual Reality
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Kruit, Miranda
2021
De sociale cognitie van kinderen gemeten middels een Virtual Reality taak: Een onderzoek naar Virtual Reality als meetinstrument in vergelijking met een pen-en-papier-taak bij kinderen van 9 tot en met 12 jaar
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access