Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Thesis type

Issued

Show more

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Educational Science

Search results

(1 - 20 of 68)

Pages

Kennis van rekenleerlijnen en didactische modellen bij basisschoolleerkrachten
Kleuter-praat met prentenboeken: Het effect van interactief voorlezen met e-Prent&ABC op de woordenschat en printkennis van kleuters met een relatief laag inhibitievermogen
Microsoft Insluitende lezer als digitale leeshulp in het voortgezet speciaal onderwijs
Visual Working Memory, Organizational Strategy Use, and Memory Accuracy in Process-Oriented Dynamic Testing With a Complex Figure Task
Differentiatie in de zaakvakken in het basisonderwijs: inspelen op niveauverschillen
Hoe hbo’ers en wo’ers begrijpend lezen: de rol van leesmotivaties en causale inferenties
Hoe de rekenmethode en instructie van de leerkracht effect hebben op het strategiegebruik van leerlingen bij het uitrekenen van deelsommen
Feit of fabel? Ook kinderen geloven in neuromythes
'Gewoon wat het kind nodig heeft'
Differentiatie in Wereldoriëntatie: Wat is volgens experts zaakvakniveau en hoe kan dit vastgesteld worden?
Motivational profiles and gender differences in mathematics
De gevoeligheid van leraren voor het verleidende effect van breininformatie op de geloofwaardigheid van artikelen over onderwijsonderzoek
Opmerkingen in de Rapporten van Jongens en Meisjes in Groep 8 van de Basisschool
180 : 60 = 3, maar welke Strategie?
Het effect van voorspellingen op leerprestaties bij kinderen vs. volwassenen
“I can’t do it… yet” -  The Influence of General Insight and Emotional Insight on Intrinsic Motivation: A Study on IB PYP Students
The importance of self-perceived abilities in education.
Tell Them or Ask Them? The Effect of Prediction-Generation on Category Learning.

Pages