Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Kinderen met leer- en gedragsproblemen in het onderwijs

Search results

(1 - 20 of 20)
Stimulering van beginnende geletterdheid door een digitaal interactief voorleesprogramma bij kinderen met een laag visueel werkgeheugen
Aanleren van inferentievaardigheden met video’s in groep 6: invloed van technisch leesniveau.
Effectiviteit van online tutor leesinterventies op de leesvaardigheid van bovenbouwleerlingen met leesproblemen
The monsters under your bed versus the monsters in your head
De CBM Maze als meetinstrument voor begrijpend lezen in het basisonderwijs en de factoren gender en motivatie
Verhaalbegrip en het toepassen van inferentiële en metacognitieve vaardigheden op de basisschool: verschillen tussen tekst, audio en video
De invloed van presentatievorm op online en offline begrip bij het lezen, beluisteren of bekijken van een verhaal door 8-12 jarigen
De rol van interesse bij begrijpend lezen bij basisschoolkinderen van groep 7 en 8
Begrijpend lezen en de rol van interesse
Wederzijdse beïnvloeding van fonologisch bewustzijn en woordenschat bij het voorlezen van digitale prentenboeken
De invloed van klassikaal voorlezen met e-Prent&ABC+ op beginnende geletterdheid en taakgericht gedrag van kleuters.
De relatie tussen de standards of coherence, het leggen van causale verbanden in een tekst en het leesbegrip van studenten
De relatie tussen praten over lezen met moeders en het leesgedrag van kinderen op de basisschool.
De relatie tussen tekstbegrip, werkgeheugen en updaten