Leiden University Student Repository

Search results

(1 - 20 of 28)

Pages

CBM maze as a measure of text-level comprehension
Toepassing van de Viertakt in een digitale leesinterventie gericht op woordenschat en verhaalbegrip
Het effect van oplichtende tekst in digitale prentenboeken op de ontwikkeling van ontluikende geletterdheid bij kleuters
Vier Verhaaltjes voor het Slapengaan: Een Onderzoek naar Aandacht voor Geschreven Tekst in Prentenboeken
De Validiteit van Vier Scoringsmethoden van Recall voor Begrijpend Lezen.
Ontwikkeling van orthografische kennis, woordbegrip en leesvaardigheid door E-Boeken bij beginnende lezers
Oplichten van tekst tijdens het herhaald voorlezen uit een digitaal prentenboek: krijgen kleuters meer aandacht voor tekst?
Letter lezen of schrijven? Een experimenteel onderzoek naar letterperceptie bij kleuters
Digitale prentenboeken in de kleuterklas: De invloed van het viertaktmodel op fonologisch bewustzijn en woordenschat
Heeft lezen met behulp van digitale AVI-boekjes met ingebouwde tutor invloed op verhaalbegrip van zwakke lezers?
Leesweerstand: de invloed van geslacht, leescultuur, leesmotivatie en leesvaardigheid.
Verband tussen Grafiekkennis, Grafiekinterpretatie en Instructieaanpassingen van Leerkrachten en Leesprestaties van Leerlingen
De Relatie tussen Opleidingsfactoren en Mate van Rekenangst bij Pabostudenten
Optelvaardigheden van Kleuters: De Rol van (Niet-) Symbolische Vaardigheden
Hoe worden niet-conventionele lezers geletterd? Een correlationeel onderzoek naar het fixeren op key features in letters.

Pages