Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Issued

Show more

Language

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Leerproblemen

Search results

(1 - 20 of 54)

Pages

Individuele online leesinterventie: Effect op de leesprestatie en leesmotivatie van kinderen met leesproblemen
Ervaren behoefteondersteuning bij basisschoolleerlingen: De invloed van  emotioneel inzicht en leerkrachtverwachtingen
Het effect van feedback op leesbegrip
CBM maze taak als maat voor begrijpend lezen: meet de CBM maze taak algehele leesvaardigheid
Draagkracht en draaglast onder Nederlandse jongeren
Leseffecten vergroten van de Noordwijkse Methode
Adviesrapport Ouderbetrokkenheid in het Basisonderwijs
De behoeftes van brugklasmentoren
Leren in de klas
Draagkracht en draaglast onder Nederlandse jongeren
De effectiviteit van de Universele Interventie voor Lezen (UIL)
De wensen en behoeften van ouders bij het lezen van  een verslag over assessment bij leerproblemen.
Tussen de Regels van het Lezen
Relatieve effecten van Universele Interventie voor Lezen en Read-Alon op leesprestaties van kinderen met leesproblemen
De invloed van neurowetenschappelijke  informatie op de geloofwaardigheid van (onderwijs)wetenschappelijke teksten
Het Feuerstein Centrum Nederland: waardevolle informatie uit dynamisch assessment voor behandelaren vanuit de praktijk en de theorie
Prentenboeken op het smartboard
´Vaders in Beeld´: Een onderzoek naar de samenhang van oxytocine, cortisol en testosteron met vaderlijke mind-mindedness.
Laagpresteerders in de Kleuterklas: Effect van Extra Ondersteuning op het stimuleren van de Beginnende Geletterdheid

Pages