Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(18)
+
-
Thesis type
Master thesis
(18)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(18)
+
-
Issued
2020
(9)
+
-
2021
(8)
+
-
2022
(1)
+
-
Supervisor
Bouw, J.C.
(7)
+
-
Bergwerff, C.E.
(3)
+
-
Oudega, M.H.
(2)
+
-
Plak, R.D.
(2)
+
-
Huijbregts, S.C.J.
(1)
+
-
Koopman-Verhoeff, M.E.
(1)
+
-
Sonneville, L.M.J. de
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(17)
+
-
en
(1)
+
-
Evaluation
Recommended
(1)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Orthopedagogiek
(-)
= Schalk, J. van der
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 18 of 18)
show grid
show list
save search
Boere, Isabella
2022
Probleemoplossende vaardigheden en inhibitie bij kinderen met een verhoogde kans op delinquent gedrag
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Milenkovi, Biljana
2021
De Relatie Tussen Executieve Functies en Externaliserende Gedragsproblemen bij Adolescente Jongens en Meisjes
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Dekker, Loïs
2021
Executieve functies als voorspellers van rekenprestaties: Het verschil tussen kinderen met en kinderen zonder een autismespectrumstoornis
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Boere, Isabella
2021
Probleemoplossende vaardigheden en inhibitie bij kinderen met een verhoogde kans op delinquent gedrag
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Heijneman, Gaby
2021
Sociaal Gedrag, Theory of mind en cognitieve flexibiliteit bij kinderen met een extra geslachtschromosoom (XXY, XXX, XXY)
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
van Engeland, Sarah
2021
Het effect van een extra X-chromosoom (47 XXX) op internaliserende gedragsproblemen en emotieregulatie strategieën bij jonge meisjes met Trisomie X: Een blik op de vroeg emotionele ontwikkeling bij meisjes met Trisomie X
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Koppert, Lindy
2021
Autismesymptomen en de relatie met sociale cognitie bij kinderen van drie t/m zeven jaar met een extra geslachtschromosoom (47,XXX; 47,XXY; 47,XYY)
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Lintjes, Jamey
2021
De sociaalemotionele ontwikkeling en sociale cognitie bij jonge kinderen met een extra X- of Y-chromosoom en het effect van The Transporters op sociale cognitie
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
van Rijssel, Helene
2021
Moreel besef en externaliserend gedrag en de invloed van inhibitie bij 6- tot 12-jarige kinderen met gedragsproblemen
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Haccou, Andrea
2020
Het effect van tetrahydrobiopterin op het sociaal functioneren bij kinderen, adolescenten en volwassenen met phenylketonurie
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Sengers, Janneke
2020
Het verband tussen taalvaardigheden, IQ en kenmerken van autismespectrumstoornissen bij kinderen met een geslachtschromosomale trisomie
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
van Luijk, Sterre
2020
Sociale cognitie en competentiebeleving bij kinderen met externaliserend probleemgedrag: Onderzoek naar de mediërende rol van competentiebeleving tussen sociale cognitie en externaliserend probleemgedrag
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Vingerhoets, Myrthe Corin
2020
Sociale aandacht en emotieherkenning bij kinderen met een laag zelfbeeld: De mediërende rol van emotieherkenning en de voorspellende waarde van sociale aandacht in relatie tot het zelfbeeld van kinderen tussen de 8 en 12 jaar met een verhoogd risico op delinquent gedrag
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Gonçalves, Sofia Naomi Barroso Firmino
2020
The Relationship between Language Abilities and Social Problems in Children with Sex Chromosome Trisomies
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Breen, Barbara
2020
De samenhang tussen emotieherkenning en externaliserend probleemgedrag bij acht tot twaalfjarigen met een hoog risico op antisociaal gedrag
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Meijer, Iris
2020
Taalontwikkeling, Stress en Agressie bij jonge kinderen: In hoeverre zijn taalontwikkeling en stress voorspellers van agressief gedrag bij jonge kinderen? Orthopedagogiek
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Nunes de Gouveia, Nicole
2020
De relatie tussen emotieherkenning en normoverschrijdend gedrag. Voor jongens anders dan voor meisjes?
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Mettes, Nicole
2020
Sociaal functioneren en sociale cognitie jonge kinderen met een extra X chromosoom: Orthopedagogiek
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access