Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Availability
Open access
(4)
+
-
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(66)
+
-
Faculty of Humanities
(2)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(68)
+
-
Programme
Geschiedenis (BA)
(1)
+
-
Japanstudies (BA)
(1)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(66)
+
-
Issued
2015
(5)
+
-
2017
(61)
+
-
2020
(1)
+
-
2022
(1)
+
-
Supervisor
Koornneef, A.W.
(33)
+
-
Koornneef, A.
(28)
+
-
Tool, M.
(17)
+
-
Slim, T.
(13)
+
-
Bakker-van den Berg, A.
(11)
+
-
Bakker, A.
(8)
+
-
Bruine, A. de
(6)
+
-
Bruïne, A. de
(4)
+
-
Koornneef, Arnout
(3)
+
-
Bruïne, A.
(1)
+
-
Bruïne, Amy de
(1)
+
-
Koorneef, Arnout
(1)
+
-
Koorneef, J.
(1)
+
-
Porath, O.P.
(1)
+
-
Touwen, Jeroen
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(65)
+
-
en
(3)
+
-
Evaluation
Recommended
(3)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Premaster
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 20 of 68)
Pages
1
2
3
4
›
››
show grid
show list
save search
Li, Yuhong
2022
Women as Polluted Objects - A Historical Study of Female Impurity in Japan
Bachelor thesis | Japanstudies (BA)
closed access
Mol, Jasper de
2020
Economische belangen in een veranderende wereld. Nederland en de Nixon-shock
Bachelor thesis | Geschiedenis (BA)
closed access
Stam, Elysa
2017
De invloed van werkgeheugen en leeftijd op tekstbegrip bij volwassenen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Plas, Denise van der
2017
Het gebruik van snelleesapps: Een slimme tactiek of tijdsverspilling? De invloed van snelleesapps op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Vlootman, Shannon
2017
De relatie tussen voorkennis, leessnelheid en tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Hamming, Emma L.I.
2017
Tekstbegrip bij snellezen met RSVP: De invloed van het werkgeheugen en de ervaring met snellezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Marino, N.
2017
Is eensnelle lezer ook een goede lezer
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Ghani, Abdelkarim el
2017
Comprehension and memory for text: The effect of aging on recognition performance
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Jansen, Babet
2017
De invloed van snellezen op het begrijpen van een tekst
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Hoogervorst, Ivy
2017
De invloed van voorkennis, de werkgeheugencapaciteit en de leeftijd van lezers op tekstbegrip tijdens snellezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Murris, Jeroen
2017
Starend lezen: Een onderzoek naar de invloed van woord-voor-woord tekstpresentatie op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Holkers, Robert
2017
Betekent snellezen ook snel begrijpen?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Kansen, Linda
2017
De relatie van werkgeheugen met en de invloed van voorkennis op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Breedveld, Esther B.
2017
Invloed van capaciteiten op tekstbegrip tijdens het snellezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Vaes, Laurie
2017
The manner in which the visuospatial sktchpad slace system of the working influences a person's reading comprehension
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Flipse, Elisa C.V.
2017
Tekstbegrip in relatie tot het werkgeheugen, leeftijd en verschillende tekstpresentaties
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Heijs, Lisanne A.
2017
Snel, sneller, snelst lezen: De invloed van snellezen op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
open access
Busson, Charline P.M.
2017
Influence of age and prior knowledge on text comprehension
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Schrier, Mirjam
2017
De invloed van het werkgeheugen en leessnelheid op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Botman, Sterre
2017
De invloed van voorkennis en het werkgeheugen op tekstbegrip bij traditioneel lezen en woord voor woord lezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Pages
1
2
3
4
›
››