Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(39)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(39)
+
-
Programme
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(39)
+
-
Issued
2015
(1)
+
-
2018
(38)
+
-
Supervisor
Koornneef, Arnout
(36)
+
-
Moort, Marloes van
(20)
+
-
Bruïne, Amy de
(13)
+
-
Bruine, Amy de
(5)
+
-
Koorneef, Arnout
(1)
+
-
Koornneef, A.
(1)
+
-
Koornneef, Arnoud
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(39)
+
-
Evaluation
Recommended
(2)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= pre-master
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 20 of 39)
Pages
1
2
›
››
show grid
show list
save search
Mannak, Tara
2018
De rol van het werkgeheugen op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Ruijter, Anne de
2018
De invloed van het werkgeheugen op het tekstbegrip bij praktisch en theoretisch geschoolde lezers
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Tuin, Marita
2018
Hardop lezen om een tekst beter te begrijpen, werkt dat?: Een onderzoek naar het effect van hardop lezen op tekstbegrip en de rol van het werkgeheugen daarbij
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Duiven, Elvira
2018
De invloed van het werkgeheugen op leesvaardigheid
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Janssens, C.A.M.
2018
De rol van het werkgeheugen in begrijpend lezen onderzocht door twee vormen van werkgeheugenbelasting; korte interrupties en hardop voorlezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Verloop, Chantal
2018
De invloed van hardop lezen op het leesproces
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Serrano Casaus, Irlanda
2018
Is there a relationship between working memory capacity and reading skills?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Peters, Esmee
2018
Lezerskenmerken en tekstbegrip: Welke invloed hebben lezerskenmerken op tekstbegrip?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Huizinga, Jitske
2018
De invloed van belasting van het werkgeheugen op tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Sins, Sonja
2018
De invloed van het uitvoeren van een duale taak op werkgeheugen en tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Meer, Manon van der
2018
Werkgeheugencapaciteit: Werkgeheugencapaciteit: verband met leeftijd, geslacht en opleidingsniveau
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Sluijs, T. van
2018
Invloed van interrupties op tekstbegrip en werkgeheuden: Wat is de invloed van interrupties op tekstbegrip en wat is hierbij de rol van het werkgeheugen?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Kuiper, Yaniecka
2018
Hardop voorlezen en tekstbegrip: Welke invloed heeft hardop voorlezen op het tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Maduro, Celyne
2018
Begrijpend lezen: Het verband tussen opleidingsniveau en lezen voor mensen tussen de 18 en 35 jaar
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Schoen, Jorrit
2018
De rol van werkgeheugen bij begrijpend lezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Dees, Mireille
2018
Het effect van opleidingsniveau op begrijpend lezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Eernstman, Rianne
2018
De rol van het werkgeheugen bij begrijpend lezen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Klauw, Britt van der
2018
De relatie tussen opleidingsniveau en werkgeheugencapaciteit bij lees- en tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Pijl, Janneke
2018
De invloed van de manier van lezen op leestijd en tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bijlsma, N.
2018
De Invloed van de Werkgeheugencapaciteit op het Tekstbegrip
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Pages
1
2
›
››