Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Thesis type

Issued

Show more

Language

Your search

Enabled Filters

Search results

(1 - 10 of 10)
Can the CBM maze scores reflect reading comprehension?
De CBM-MAzetaak en de Invloed van Leesniveau
To what extent do the CBM maze scores reflect text-level comprehension ?
De validiteit van de CBM Maze-taak en de invloed van leesmotivatie.
De relatie tussen kennis over het leescurriculum en de verbetering in leesprestaties van leerlingen
Betrouwbaarheid en validiteit van scores op Maze taken  in groep 7 en 8 van het primair onderwijs.
Reliability, Validity and Sensitivity to Growth. To what extent are CBM Maze scores indicators of general reading proficiency for students enrolled in Dutch PrOschools?
Een leerlinvolgsysteem voor het voortgezet onderwijs van leelingen met nederlands als tweede taal
Engelse Maze-taken als betrouwbaar en valide meetinstrument voor Engelse leesvaardigheid van leerlingen in het tweede en derde leerjaar van het voortgezet onderwijs.
De ontwikkeling van een efficiënt, betrouwbaar en valide leerlingvolgsysteem voor taalvaardigheid in Engels in het voortgezet onderwijs