Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = basisschool

Search results

(1 - 20 of 22)

Pages

Heeft de leerkrachttraining Talentenkracht effect op de executieve functies (inhibitie,  werkgeheugen en cognitieve flexibiliteit) van kinderen in de basisschoolleeftijd (4 t/m 12 jaar)?
Scriptie veilig schoolklimaat s2303442 Dewi Blankennagel
Betrokkenheid tijdens de Rekeninstructie
Ouderbetrokkenheid verhogen in het onderwijs
De rol van interesse bij begrijpend lezen bij basisschoolkinderen van groep 7 en 8
Ouders vormen de sleutel tot het verhogen van leesmotivatie van basisschoolleerlingen
Differentiatie in de Praktijk
De rol van leerkrachthouding en leerkrachtgedrag bij het stimuleren van leesmotivatie bij basisschoolleerlingen
Leest de leerkracht mee?
Spelend leren in groep drie
Intrinsieke motivatie voor rekenen: Invloed van autonomie, leeftijd en sekse
Ambitie voor interprofessionele samenwerking binnen - en op weg naar - een integraal kindcentrum
Feedback
Welke activiteiten bevorderen leesmotivatie bij bovenbouwleerlingen?
Adviesrapport Leren in je Wijk
De Ambitie van Schoolteams voor de Transitie van Basisschool naar Integraal Kindcentrum
Betrokkenheid op de Paschalisschool
Verveling op de basisschool; de relatie tussen verveling, intelligentie en begrijpend lezen in groep acht op de basisschool
Hoe lossen basischoollleerlingen aftrekopgaven op?
De invloed van achtergrondkenmerken van docenten op hun ICT gebruik in de klas.

Pages