Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = begrijpend lezen

Search results

(1 - 20 of 24)

Pages

Leerkrachten en Thematisch Begrijpend Leesonderwijs
Wanneer lezers zelf hun teksten kiezen
Effectief begrijpend leesonderwijs geven op een speciaal onderwijs cluster 4 school: praktische aanbevelingen voor PI De Brug
Onderwijs voor speciale leerlingen: Effectief begrijpend lezen op speciaal onderwijs cluster vier
De rol van interesse bij begrijpend lezen bij basisschoolkinderen van groep 7 en 8
Effectief begrijpend leesonderwijs in het speciaal onderwijs cluster vier
Begrijpend lezen en de rol van interesse
CBM maze-taakscores als indicator voor begrip op tekstniveau
De Kennis en Toepassing van Aspecten van Begrijpend Lezen door Basisschoolleerkrachten
Kennis van Basisschoolleerkrachten over Begrijpend Lezen  en de Mate van Toepassing Hiervan in hun Lessen
De invloed van Beeline Reader en traditionele tekst opmaakfactoren op het leesproces van ervaren lezers
Individuele verschillen tijdens het begrijpend lezen meten met de MOCCA
Begrip monitoren in de bovenbouw van het primair onderwijs: Het effect van het expliciet vragen naar het detecteren van inconsistenties in een inconsistentietaak met een toenemend aantal opvulzinnen.
Begripsmonitoring bij sterke en zwakke begrijpende lezers
De invloed van woordenschat en technisch lezen op begrijpend lezen.
Effecten van tweetaligheid op aandacht tijdens het begrijpend lezen bij Turks-Nederlandse en Nederlandse kinderen en volwassenen
Begrijpen waarom sommige kinderen het niet begrijpen. Een onderzoek naar de verschillen tussen zwakke en sterke begrijpend lezers.
De invloed van de werkgeheugencapaciteit en vloeiend lezen op het leggen van verbanden tijdens het begrijpend lezen.
Invloed van fillerzinnen op begripsmonitoring van sterke en zwakke begrijpende lezers zowel tijdens als na het lezen.
Begripsmonitoring bij sterke en zwakke begrijpend lezers.  Het effect van afstand tussen bij elkaar horende informatie op begripsmonitoring.

Pages