Leiden University Student Repository

Search results

(1 - 17 of 17)
Leerkrachten en Thematisch Begrijpend Leesonderwijs
'Gewoon wat het kind nodig heeft'
Adviesrapport en individueel slothoofdstuk Rajshri Bissumbhar s2216701
De Kennis en Toepassing van Aspecten van Begrijpend Lezen door Basisschoolleerkrachten
Kennis van Basisschoolleerkrachten over Begrijpend Lezen  en de Mate van Toepassing Hiervan in hun Lessen
Effecten van Rekenangst en Genderstereotyperingen op Rekenprestaties van Basisschoolleerlingen
De invloed van loopbaanfasen op de cognitieve valenties met betrekking tot professionele ontwikkeling: Onderzoek bij leerkrachten in het primair onderwijs
De invloed van de loopbaanfase van leerkrachten in het primaier onderwijs op de cognitieve valenties ten opzichte van professionaliseringsactiviteiten.
De invloed van de loopbaanfase op cognitieve valenties met betrekking tot professionele ontwikkeling: Onderzoek naar leerkrachten in het primair onderwijs
ICT gebruik en attitude: het verschil tussen kleuterleerkrachten en leerkrachten groep 3 t/m 8.
factoren van invloed op de mate van rekenangst bij leerkrachten en pabostudenten
De Relaties Tussen Stereotype Opvattingen En Rekenprestaties Van Leerlingen Van Groep 6-8
Factoren gerelateerd aan rekenangst bij leerkrachten
Professionele identiteit van leerkrachten in het primair onderwijs
Rekenangst en de Rekentoets: Een Studie naar Rekenangst onder Pabostudenten en Basisschoolleerkrachten
Professionalisering van leerkrachten in het primair onderwijs: De invloed van het opleidingstraject, onderwijservaring en collegialiteit op het gevoel van persoonlijke competentie en de waargenomen externe ondersteuning
De lerende leerkracht