Leiden University Student Repository

Search results

(1 - 17 of 17)
The effects of online reading interventions on the reading skills of struggling readers.
Wanneer lezers zelf hun teksten kiezen
Winst behalen bij het begrijpen van verhalen
Can the CBM maze scores reflect reading comprehension?
Leesgedrag en Leesvaardigheid
CBM maze-taakscores als indicator voor begrip op tekstniveau
Visual Guides and Bodily Metaphors: Understanding a Philosophical Text Through Prints.
Lezen, luisteren en kijken:
Het effect van elektronische boeken op de leesontwikkeling van beginnende lezers
Individuele verschillen tijdens het begrijpend lezen meten met de MOCCA
De meerwaarde van animatie bij begrijpend lezen in combinatie met sociaal-emotionele betrokkenheid
individuele verschillen in begrijpend lezen bij informatieve en verhalende teksten: een eye-tracker onderzoek
The Role of Social Cognition in Reading Comprehension: A Developmental Perspective
De zwakke begrijpend lezer bestaat niet: Verschillen in het maken van inferenties tussen subgroepen van zwakke begrijpend lezers
Het maken van inferenties door goede en zwakke begrijpend lezers: De rol van woordenschat en werkgeheugen.
Identifying characteristics of good and poor comprehenders