Leiden University Student Repository

Refine Results

Thesis type

Programme

Issued

Show more

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Bachelor thesis
  • (-) = Boezeman, E.

Search results

(1 - 20 of 55)

Pages

Helping NPOs: A Cross-sectional Study about the Willingness to Donate of Members of the General Public and the Role of Morality, Competence, Empathy, and Collectivism
Bereidheid om geld te doneren aan non-profit organisaties: een experimenteel onderzoek naar de rol van communicatie van sociale identiteitswaarde en competentie van de organisatie, morele identiteit en empathie, en ervaren aantrekkelijkheid van de organis
Willingness to Donate Money to Non-Profit Organizations Among Non-Members of General Public
Bereidheid van leden van het algemeen publiek om geld te doneren aan non-profitorganisaties
The effect of guardians and personality on criminals
Bereidheid van leden van het algemeen publiek om geld te doneren aan de non-profit organisatie: de invloed enerzijds van affiniteit met de non-profit organisatie met persoonlijke relevantie van de organisatie en sociale identiteit match als determinanten,
The Willingness to Donate to Nonprofit Organizations in the General Public
Een cross-sectioneel onderzoek naar de geefbereidheid in de vorm van tijd en geld van vrijwilligers aan non-profit organisaties: Collectief psychologisch eigenaarschap van, en identificatie met, non-profit organisaties, en hun predictoren.
De invloed van psychologisch eigenaarschap van, en identificatie met, de organisatie, en hun voorspellers, op donatiebereidheid onder vrijwilligers van non-profit organisaties
Donatiebereidheid van vrijwilligers:  De rol van collectief psychologisch eigenaarschap van de organisatie, identificatie met de organisatie, en hun voorspellers (baancomplexiteit & respect).
Motivatie om te doneren van vrijwilligers: De invloed van psychologisch eigenaarschap van de organisatie en identificatie met de organisatie, met trots en controle als hun voorspellers.
Het effect van psychologische gevoelens van eigenaarschap over, en identificatie met, de organisatie en hun predictoren op donatiebereidheid bij vrijwilligers van non-profitorganisaties
Donatiegedrag onder vrijwilligers: Een cross-sectioneel onderzoek naar psychologisch eigenaarschap van de organisatie, identificatie met de organisatie en hun predictoren
Het effect van psychologisch eigenaarschap van een non-profit organisatie en identificatie met een non-profit organisatie, en hun voorspellers, op donatiebereidheid onder vrijwilligers
Een cross-sectioneel onderzoek naar de geefbereidheid in de vorm van tijd en geld van vrijwilligers aan non-profit organisaties: Collectief psychologisch eigenaarschap van, en identificatie met, non-profit organisaties, en hun predictoren.
Het bevorderen van het donatiegedrag van vrijwilligers uit de VS aan de hand van psychologisch eigenaarschap van de organisatie, identificatie met de organisatie en hun voorspellers (controle, prestige en organisatorische competentie).

Pages