Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Thesis type

Issued

Show more

Language

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Master thesis
  • (-) = Sikkema-de Jong, T.M.

Search results

(1 - 20 of 43)

Pages

Een onderzoek naar correlaten van intrinsieke leesmotivatie bij kinderen in de bovenbouw van het primair onderwijs: Boekgenre en structuur in de thuisomgeving.
Intrinsieke leesmotivatie in relatie tot boekgenre en structuur in de thuisomgeving bij kinderen in groep 6, 7 en 8
Het effect van aandacht richtende strategieën op de geschreven tekst in een prentenboek
Taal met een beeldverhaal: De effectiviteit van beeldtaallessen op het ontwikkelen van woordenschat in groep 4 en 5
De rol van aandacht in de relatie tussen motivatie en leesbegrip bij universitaire studenten
Het verband tussen leesvaardigheid en het inconsistentie-effect
Teachers’ non-response to CBM progress data: Do they receive sufficient training on data-based decision-making
Peuters en Kleuters in de Digitale Wereld: De relatie tussen het gebruik van tablets en smartphones en de digitale geletterdheid
Vier Verhaaltjes voor het Slapengaan: Een Onderzoek naar Aandacht voor Geschreven Tekst in Prentenboeken
Ontwikkeling van orthografische kennis, woordbegrip en leesvaardigheid door E-Boeken bij beginnende lezers
Oplichten van tekst tijdens het herhaald voorlezen uit een digitaal prentenboek: krijgen kleuters meer aandacht voor tekst?
Fixating on the CBM-Maze: An eye-tracking study

Pages