Leiden University Student Repository

Refine Results

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) ≠ en
  • (-) = Jolles, D.D.

Search results

(1 - 20 of 37)

Pages

Leren via voorspelling of herhaling en de onderliggende neurale mechanismes
Spelend leren
Spelend leren: Onderzoek naar de opbrengsten van spelend leren in groep 3 en de factoren die dit beïnvloeden.
Voorspellen of herhalen?: Een onderzoek naar de effectiviteit van het type instructie op leerprestaties bij kinderen en jongvolwassenen
Spelend leren in groep drie
Van fouten maken kan je leren: het effect van voorspellingen maken en verrassing op leerprestaties bij jongvolwassenen
Maken interne en externe motivatie een verschil op  begrijpend leesscores?
De invloed van het leggen van verbanden en  leesmotivatie op begrijpend lezen
Onderzoek naar de flexibele en adaptieve strategiekeuzes van leerlingen in groep 5 bij tweecijferige aftrekopgaven
De competentiebeleving van leerlingen in het basisonderwijs, die wel en niet in niveaugroepen worden geplaatst
De invloed van differentiatie op de mindset en motivatie van basisschoolleerlingen
Het seductive allure of neuroscience explanations effect bij leerkrachten in het basisonderwijs: Speelt opleidingsniveau een rol?
Differentiatie en motivatie in het rekenonderwijs
Gedifferentieerd rekenen in de klas: De ervaring van leerlingen in het basisonderwijs

Pages