Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Thesis type

Supervisor

Show more

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) ≠ en
  • (-) = 2014

Search results

(1 - 20 of 572)

Pages

Psychopathische kenmerken bij adolescenten en de relatie met zelfwaardering Het modererende effect van etnische afkomst op deze relatie
De relatie tussen reflectief functioneren en emotieregulatie bij moeders en de mentale ontwikkeling van hun kind
De invloed van frustratietolerantie op copingstrategieën van jongens met een disruptieve gedragsstoornis
Verschillen tussen mannen en vrouwen in middelengebruik en motieven
De invloed van inlevingsvermogen, werkgeheugen en ruimtelijk inzicht op het maken van emotionele inferenties door kinderen van 10-12 jaar
De invloed van sensitiviteit en risicovolle omstandigheden op de stressrespons en stressregulatie van kinderen
individuele verschillen in begrijpend lezen bij informatieve en verhalende teksten: een eye-tracker onderzoek
Validiteit en betrouwbaarheid van de Nederlandse vertaling van de HOME-MC
De relatie tussen zelfvertrouwen, rekenangst en de rekentoets
De relatie tussen intrapersoonlijke- en omgevingsfactoren en het emotionele welbevinden van Marokkaanse, Turkse en Nederlandse jongeren.
De ontwikkeling van sociale cognitie en prestatiemotivatie: Het effect van een oudertraining
Het doorbreken van de intergenerationele overdracht van kindermishandeling
Invloed van executieve functies van kinderen op maternale stress in het dagelijks leven:       Onderzoek naar kinderen met autismekenmerken.
Opvoeding, agressie en empathie.
Intrinsieke motivatie en de mate van ASS-kenmerken
Sociale Cognitie bij Vrouwen met een ASS
Kennis van Leerkrachten over de Leesvoorkeur van Leerlingen uit groep zes en zeven.
De beste versie van jezelf zit op Facebook: Sociale theorieën over identiteit en identiteitsvorming toegepast op social media.
Jongens tussen de 8 en 12 jaar met een disruptieve gedragsstoornis.
Adoptie en Adaptatie

Pages