Leiden University Student Repository

Refine Results

Issued

Show more

Supervisor

Show more

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) ≠ Open access

Search results

(1 - 20 of 16,444)

Pages

Hobbes: On the Child and Moral Agency in the Leviathan
Sensitief Opvoeden in de Context
Relations between adverse childhood experiences and comorbid psychopathology in youth with a substance use disorder
The STA OP! intervention and Family involvement: how family involvement impacts the result of the STA-OP! intervention on problematic behaviour for persons with dementia
Een verkennende studie naar advies voor  uitstroombestemmingen in het speciaal voortgezet  onderwijs: Een genderperspectief.
De Samenhang van de Hoeveelheid Feedback met het Gebruik van Leesstrategieën bij 10-11-jarigen in Nederland
The relationship between psychological factors, experienced sleep and fatigue in medical patients with insomnia
Navigating the Digital Frontier: Exploring the Role of Personal Factors in Shaping Intentions towards Digital Tools for Brain Health amidst the Alzheimer's Pandemic
"Je kunt pas echt genieten als het in je hoofd ook goed is!"
Creativity through movement: The Link between exercise-intensity, high-arousal affect and creativity
De attitude van de leerkracht richting prentenboeken en het gebruik van Bereslim in de klas
How Stress is Associated with Attentional Bias to Itch in People with Chronic Itch
De wensen en behoeften van ouders bij het lezen van  een verslag over assessment bij leerproblemen.
Contextualizing Political Responsibility: Do we all have the responsibility to act in the climate crisis?
Niet Gehoord Niet Gezien
De Rol van IQ en Sociaal-Emotionele Ontwikkeling bij Bepaling van Uitstroomprofielen in het Voortgezet Speciaal Onderwijs bij Autistische Jongeren

Pages