Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Thesis type

Programme

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Boezeman, E.
  • (-) = 2021

Search results

(1 - 20 of 28)

Pages

Willingness to Donate to NonProfit Organizations of  Members of the General  Public: The Effects of a  Marketing Campaign  Targeting Psychological  Ownership of the  Organization
Does color-product congruency effect the evaluation of banner advertisements?
Willingness to donate of financial donors of charitable organizations
De invloed van psychologisch eigenaarschap van, en identificatie met, de organisatie, en hun voorspellers, op donatiebereidheid onder vrijwilligers van non-profit organisaties
Donatiebereidheid van vrijwilligers:  De rol van collectief psychologisch eigenaarschap van de organisatie, identificatie met de organisatie, en hun voorspellers (baancomplexiteit & respect).
Motivatie om te doneren van vrijwilligers: De invloed van psychologisch eigenaarschap van de organisatie en identificatie met de organisatie, met trots en controle als hun voorspellers.
Het effect van psychologische gevoelens van eigenaarschap over, en identificatie met, de organisatie en hun predictoren op donatiebereidheid bij vrijwilligers van non-profitorganisaties
Donatiegedrag onder vrijwilligers: Een cross-sectioneel onderzoek naar psychologisch eigenaarschap van de organisatie, identificatie met de organisatie en hun predictoren
Het effect van psychologisch eigenaarschap van een non-profit organisatie en identificatie met een non-profit organisatie, en hun voorspellers, op donatiebereidheid onder vrijwilligers
Een cross-sectioneel onderzoek naar de geefbereidheid in de vorm van tijd en geld van vrijwilligers aan non-profit organisaties: Collectief psychologisch eigenaarschap van, en identificatie met, non-profit organisaties, en hun predictoren.
Volunteering at a non-profit organization:  A survey study on the role of psychological ownership of  the organization, organizational identification, and their  predictors, in the willingness of volunteers to promote the organization and stay a volunteer
Het bevorderen van het donatiegedrag van vrijwilligers uit de VS aan de hand van psychologisch eigenaarschap van de organisatie, identificatie met de organisatie en hun voorspellers (controle, prestige en organisatorische competentie).
Een cross-sectioneel vragenlijstonderzoek over de donatiebereidheid van vrijwilligers:  De rol van psychologisch eigenaarschap van de organisatie, identificatie met de organisatie, en de voorspellers hiervan (waargenomen controle en respect binnen de orga
Disrespect and Power Threat as Predictors of Destructive Leadership: The Mediating roles of Anger and Acceptance Anxiety, and the Moderating effects of  Agreeableness and Machiavellianism

Pages