Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Espin, C.A.
  • (-) ≠ Veerbeek, J.

Search results

(1 - 20 of 61)

Pages

Individuele online leesinterventie: Effect op de leesprestatie en leesmotivatie van kinderen met leesproblemen
The effects of online reading interventions on the reading skills of struggling readers.
CBM maze taak als maat voor begrijpend lezen: meet de CBM maze taak algehele leesvaardigheid
Online Tutoring Interventions to Boost Pupils’ Reading Performance and Attitude
De CBM-MAzetaak en de Invloed van Leesniveau
Can the CBM maze scores reflect reading comprehension?
De effectiviteit van de Universele Interventie voor Lezen (UIL)
Kleuterpraat met prentenboeken
Het UIL Project
De relatie tussen vrij lezen en leesvaardigheid bij basisschoolleerlingen en middelbare scholieren
Effect of Highlighted or Salient Print on Preschoolers’ Attention to Print
Intrinsieke leesmotivatie in relatie tot boekgenre en structuur in de thuisomgeving bij kinderen in groep 6, 7 en 8
Een meta-analyse naar de samenhang tussen vrij lezen en leesbegrip en woordenschat bij kinderen en adolescenten
De relatie tussen vrij lezen en leesvaardigheid bij  basisschoolleerlingen en middelbare scholieren
Leesbegrip in de mazetaak: Aap / Zie / Top jij de inconsistentie?
Weergave van leesbegrip in de score op de CBM mazetaak: Standaard vs. scrambled format
To what extent do scores from the CBM maze task reflect text comprehension?
Teachers’ non-response to CBM progress data: Do they receive sufficient training on data-based decision-making

Pages