Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Helder, A.

Search results

(1 - 20 of 91)

Pages

Begrijpend lezen op PI de Brug
The Influence of Topic Interest on Reading Comprehension of Expository Texts: Skilled Versus Less-Skilled Comprehenders
Wanneer lezers zelf hun teksten kiezen
Winst behalen bij het begrijpen van verhalen
Wekt dit jouw interesse? Lees dan verder!
Veiliger schoolklimaat op basisschool de Meerpaal
Handvatten voor een veilig schoolklimaat
Effectief begrijpend leesonderwijs geven op een speciaal onderwijs cluster 4 school: praktische aanbevelingen voor PI De Brug
Het creëren van een veiliger schoolklimaat
Onderwijs voor speciale leerlingen: Effectief begrijpend lezen op speciaal onderwijs cluster vier
Veiliger schoolklimaat voor basisschool de Meerpaal
De rol van interesse bij begrijpend lezen bij basisschoolkinderen van groep 7 en 8
Effectief begrijpend leesonderwijs in het speciaal onderwijs cluster vier
Het effect van Neurowetenschappelijke informatie op de Geloofwaardigheid van  Onderwijskundige teksten bij Nederlandse leerkrachten
Het effect van overbodige breininformatie op de geloofwaardigheid van onderwijskundig onderzoek: een onderzoek onder leerkrachten.
Het SANE-effect onder leraren
De validiteit van de CBM Maze-taak en de invloed van leesmotivatie.
Meetpretentie van de Maze en de Samenhang met Leesmotivatie in Groep 7
Betrokkenheid in de bovenbouw van de Paschalis

Pages