Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Helder, A.

Search results

(1 - 20 of 91)

Pages

The Influence of Topic Interest on Reading Comprehension of Expository Texts: Skilled Versus Less-Skilled Comprehenders
Wanneer lezers zelf hun teksten kiezen
Winst behalen bij het begrijpen van verhalen
Wekt dit jouw interesse? Lees dan verder!
Veiliger schoolklimaat voor basisschool de Meerpaal
Onderwijs voor speciale leerlingen: Effectief begrijpend lezen op speciaal onderwijs cluster vier
Effectief begrijpend leesonderwijs in het speciaal onderwijs cluster vier
Handvatten voor een veilig schoolklimaat
Begrijpend lezen op PI de Brug
Effectief begrijpend leesonderwijs geven op een speciaal onderwijs cluster 4 school: praktische aanbevelingen voor PI De Brug
Het creëren van een veiliger schoolklimaat
Veiliger schoolklimaat op basisschool de Meerpaal
De rol van interesse bij begrijpend lezen bij basisschoolkinderen van groep 7 en 8
Het effect van overbodige breininformatie op de geloofwaardigheid van onderwijskundig onderzoek: een onderzoek onder leerkrachten.
Het SANE-effect onder leraren
Het effect van Neurowetenschappelijke informatie op de Geloofwaardigheid van  Onderwijskundige teksten bij Nederlandse leerkrachten
De gevoeligheid van leraren voor het verleidende effect van breininformatie op de geloofwaardigheid van artikelen over onderwijsonderzoek
Betrokkenheid van bovenbouwleerlingen  op basisschool Paschalis
Betrokkenheid op de Paschalisschool

Pages