Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Issued

Show more

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Hickendorff, M.
  • (-) = Master thesis

Search results

(1 - 20 of 23)

Pages

Hoe de rekenmethode en instructie van de leerkracht effect hebben op het strategiegebruik van leerlingen bij het uitrekenen van deelsommen
Aangeleerde strategieën en bijbehorende  instructie in begrijpend lezen methodes in  het basisonderwijs
Didactische aanpak van begrijpend leesmethoden in het basisonderwijs
Onderzoek naar de flexibele en adaptieve strategiekeuzes van leerlingen in groep 5 bij tweecijferige aftrekopgaven
Adaptieve expertise van leerlingen uit groep vijf: Een geïntegreerd hiërarchisch model
Adaptieve expertise bij het oplossen van meercijferige aftrekopgaven bij leerlingen uit groep 5 en verschillen naar rekenniveau
Observatie-instrument leerkrachtgedrag gericht op flexibel en adaptief strategiegebruik
De samenhang tussen strategie-instructie van leerkrachten en de strategiecompetentie van leerlingen bij aftrekopgaven
Het verschil in oogbewegingen en tekstbegrip bij verschillende tekstlay-outs in groep 4
Adaptief strategiegebruik bij aftrekopgaven: Verschillen tussen jongens en meisjes
Aandacht tijdens begrijpend lezen bij kinderen en volwassenen : Hoe speelt aandacht een rol?
Inlevingsvermogen bij coöperatief leren in het primair onderwijs
Groepsindeling op perspectiefname en de kwaliteit van hulpgedrag tijdens Coöperatief Leren

Pages