Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(8)
+
-
Thesis type
Master thesis
(5)
+
-
Bachelor thesis
(3)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(5)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(3)
+
-
Issued
2016
(5)
+
-
2017
(2)
+
-
2018
(1)
+
-
Language
nl
(8)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
= Hickendorff, M.
(-)
= Mouw, J.M.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 8 of 8)
show grid
show list
save search
Pater, Mattie de
2018
Observatie-instrument leerkrachtgedrag gericht op flexibel en adaptief strategiegebruik
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Witt, Anne
2017
Een observatie-instrument voor het meten van leerkrachtinstructies gericht op flexibel en adaptief rekenstrategiegebruik door basisschoolleerlingen
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Post, Mirjam
2017
De kwaliteit van de interactie binnen een coöperatieve leersituatie: De invloed van de instructie op de relatie tussen het inlevingsvermogen en de leeruitkomsten van basisschoolleerlingen
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Castelein, Eveline
2016
De relatie tussen geslacht en prestatie op contextopgaven met een irrelevant getal en de rol van begrijpend lezen, relationeel processing en rekenen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Enschedé, Irene
2016
Inlevingsvermogen bij coöperatief leren in het primair onderwijs
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Harlingen, Sharyl van
2016
Groepsindeling op perspectiefname en de kwaliteit van hulpgedrag tijdens Coöperatief Leren
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Boer, Dana
2016
Coöperatief leren en inlevingsvermogen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Heer, Gerda de
2016
Het oplossen van contextopgaven: De rol van werkgeheugen en leerjaar
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access