Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Huijbregts, S.C.J.
  • (-) ≠ 2022

Search results

(1 - 20 of 136)

Pages

De rol van taal en gezinsfunctioneren bij een verstoring in de ontwikkeling van adaptief  sociaal functioneren van kinderen in de kleuterleeftijd met Sex Chromosoom Trisomiën.
De relatie tussen prenatale gehechtheid en risicostatus van de moeder en agressie bij een kind van 20 maanden
De sensitiviteit van jonge moeders in de context van het cognitief functioneren en de perceptie van het ouderlijk gedrag
Little tyrants: Explaining early physical aggression through stress response profiles
De Relatie Tussen Executieve Functies en Externaliserende Gedragsproblemen bij  Adolescente Jongens en Meisjes
Het verschil in de beleving van externaliserend  probleemgedrag van kinderen door ouders en door  leerkrachten
Dynamisch testen bij hoogbegaafde  kinderen en de relatie met faalangst  en IQ-hoogte
Emotieherkenning en Sociale Cognitie bij Basisschoolkinderen met Externaliserend Probleemgedrag
Het verband tussen het behandeleffect van het PIT en de  kindfactoren intelligentie en executief functioneren
Het verband tussen het executief functioneren en het antisociale gedrag van kinderen  tussen de zes en twaalf jaar oud
Inhibitie en intelligentie als onderliggende factoren in de ontwikkeling van externaliserend  probleemgedrag
De rol van het Executief Functioneren bij kinderen met Externaliserende Gedragsproblemen
Relaties tussen auditieve emotieherkenning en externaliserend probleemgedrag
Inhibitie en regelovertredend gedrag bij kinderen in de basisschoolleeftijd
Het effect van een lotgenotengespreksgroep op de mate van zelfwaardering  van jongeren met autismespectrumstoornis en genderdysforie
Planningsvaardigheden en Agressie: Een studie naar reactieve en proactieve agressie
De kwaliteit van leven van jongeren met een comorbide stoornis:  Autismespectrumstoornis en Genderdysforie
Werkgeheugen in relatie met antisociaal gedrag en de moderatie  van sociale cognitie bij kinderen tussen de 8 en 13 jaar
Externaliserend gedrag bij kinderen en de relatie met het risicoprofiel en reflectief functioneren van de moeder

Pages