Leiden University Student Repository

Refine Results

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Koornneef, Arnout

Search results

(1 - 20 of 84)

Pages

De Invloed van Kleurovergangen op Leessnelheid en Leesbegrip bij Beginnende Lezers
Wat is de invloed van de Beeline Reader op leessnelheid en tekstbegrip
De kunst van het leren; Effecten van voorspellen en directe instructie bij jongens en meisjes
De effectiviteit van directe instructie en het maken van predicties bij jongens en meisjes
Leren van en over kunst; Verschillen in leren door instructiemethoden bij jongens en meisjes
Het effect van directe instructie of het maken van een voorspelling op leerprestaties
De kracht van directe instructie bij conceptuele kennis
De invloed van voorspellingen maken op het leren op de basisschool
Lezen met kleurtjes; Helpen kleurovergangen in teksten bij het begrijpend lezen
Effecten van kleurverloop en tekstgenre op leessnelheid en leesbegrip
BeeLine Reader: een uitkomst voor de zwakke lezer?
Het effect van kleurgebruik in teksten op het leesproces van leerlingen uit groep 4 en 5 van het basisonderwijs
Hebben kleurgebruik, tekstgenre en tekstopmaak invloed op het leesproces van kinderen?
De invloed van The BeeLine Reader op tekstbegrip en leessnelheid bij beginnende lezers
Monitorprocessen tijdens het lezen die beïnvloed worden door achtergrondkennis en eerdere tekst
Versneld lezen zonder verlies tekstbegrip: Beeline Reader
De rol van werkgeheugen in begrijpend lezen
De rol van het werkgeheugen op tekstbegrip

Pages