Leiden University Student Repository

Refine Results

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Leijenhorst, L. van
  • (-) ≠ 2023

Search results

(1 - 20 of 65)

Pages

Intrinsieke rekenmotivatie en de samenhang met autonomie, leeftijd en sekse
De relatie tussen de intrinsieke rekenmotivatie en autonomie, sekse en leeftijd van bovenbouwleerlingen
In hoeverre beinvloeden autonomie, leeftijd en sekse de intrinsieke motivatie voor rekenen van leerlingen uit de bovenbouw
Rekenmotivatie in de bovenbouw
De invloed van persoonlijke interesse op het begrijpen van  teksten bij lezers
Doorzettingsvermogen en voorspellend leren tijdens de vroege adolescentie
Uit de kunst: het effect van voorspellingen maken en enkele demografische variabelen op het leren over moderne kunst
BeeLine Reader: hoe kleuriger, hoe beter?
Het effect van BeeLine Reader op leessnelheid en tekstbegrip  bij informatieve en narratieve teksten
De invloed van tekstopmaak op het leesbegrip van basisschoolleerlingen
Leesbegrip bij kinderen uit groep 4 en 5
Uit de Kunst.
Het gezamenlijke effect van BeeLine Reader en instructie op de leesvaardigheid van Nederlandse leerlingen uit groep vier
Onderzoekend leren versus directe instructie: de voor- en nadelen van voorspellingen maken en de invloed van opleidingsniveau van ouders
Directe instructie of voorspellingen maken tijdens leren
Begrijpend lezen: De rol van persoonlijke interesse
De rol van intelligentie en achtergrondkennis bij het begrijpend lezen van vmbo-basisen -kaderbrugklasleerlingen

Pages