Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(3)
+
-
Thesis type
Master thesis
(3)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(3)
+
-
Issued
2016
(2)
+
-
2020
(1)
+
-
Language
nl
(3)
+
-
Evaluation
Recommended
(1)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
= Leijenhorst, L. van
(-)
= Hickendorff, M.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 3 of 3)
show grid
show list
save search
Gashi, Agnesa
2020
De rol van motivatie tussen woordenschat en begrijpend lezen: Kan extrinsieke of intrinsieke leesmotivatie de relatie tussen begrijpend lezen en woordenschat versterken of verzwakken?
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Schoep, Ilona
2016
De rol van begrijpend lezen en de aanwezigheid en complexiteit van tekst bij het oplossen van rekenopgaven bij basisschoolleerlingen uit groep vijf tot en met acht
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Linders, Avalon
2016
Aandacht tijdens begrijpend lezen bij kinderen en volwassenen : Hoe speelt aandacht een rol?
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access