Leiden University Student Repository

Refine Results

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Leijenhorst, L. van

Search results

(1 - 20 of 72)

Pages

Een succesvolle PO-VO overgang: Effectieve begeleiding op het sociaal-emotioneel functioneren van leerlingen.
Leermotivatie in de vakateliers van de Noordwijkse Scholen
Begeleiding van het sociaal-emotioneel functioneren van leerlingen in de overgang van primair naar voortgezet onderwijs
Intrinsieke motivatie voor rekenen: Invloed van autonomie, leeftijd en sekse
Intrinsieke rekenmotivatie en de samenhang met autonomie, leeftijd en sekse
De relatie tussen de intrinsieke rekenmotivatie en autonomie, sekse en leeftijd van bovenbouwleerlingen
In hoeverre beinvloeden autonomie, leeftijd en sekse de intrinsieke motivatie voor rekenen van leerlingen uit de bovenbouw
Rekenmotivatie in de bovenbouw
De invloed van persoonlijke interesse op het begrijpen van  teksten bij lezers
Doorzettingsvermogen en voorspellend leren tijdens de vroege adolescentie
Uit de kunst: het effect van voorspellingen maken en enkele demografische variabelen op het leren over moderne kunst
BeeLine Reader: hoe kleuriger, hoe beter?
Het effect van BeeLine Reader op leessnelheid en tekstbegrip  bij informatieve en narratieve teksten
De invloed van tekstopmaak op het leesbegrip van basisschoolleerlingen
Leesbegrip bij kinderen uit groep 4 en 5
Uit de Kunst.

Pages