Leiden University Student Repository

Refine Results

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Leijenhorst, L. van

Search results

(1 - 20 of 72)

Pages

Aandacht tijdens begrijpend lezen bij kinderen en volwassenen : Hoe speelt aandacht een rol?
Accepteren zonder oordeel en verveling via arousability
BeeLine Reader: hoe kleuriger, hoe beter?
Begeleiding van het sociaal-emotioneel functioneren van leerlingen in de overgang van primair naar voortgezet onderwijs
Begrijpend lezen: De rol van persoonlijke interesse
De effecten van inlevingsvermogen op de kwaliteit van coöperatief leren binnen het basisonderwijs
De inleving van het coöperatieve leerproces
De invloed van inlevingsvermogen en leesmotivatie op begrip na een coöperatieve leertaak
De invloed van inlevingsvermogen op coöperatief leren: De rol van inlevingsvermogen op de academische prestatie na coöperatief leren
De invloed van persoonlijke interesse op het begrijpen van  teksten bij lezers
De invloed van tekstopmaak op het leesbegrip van basisschoolleerlingen
De mate waarin uitstelgedrag voorspeld wordt door mood labeling en accepteren zonder oordeel
De ontwikkeling van reactieve en proactieve inhibitie bij basisschoolleerlingen en de relatie met leesvaardigheden
De ontwikkelingstrajecten van reactieve en proactieve inhibitie bij kinderen in de basisschoolleeftijd
De ontwikkelingstrajecten van reactieve en proactieve inhibitie en de relatie met rekenvaardigheden bij kinderen
De prentenboekenmethode in groep 2 om de leesvaardigheid in latere groepen te stimuleren
De processen in het werkgeheugen die ten grondslag liggen aan begrijpend lezen
De relatie tussen de intrinsieke rekenmotivatie en autonomie, sekse en leeftijd van bovenbouwleerlingen

Pages